بازی

بازی Skyrim Anniversary Edition روی سوییچ ۷۰ دلار قیمت دارد!

بازی Skyrim Anniversary Edition روی سوییچ ۷۰ دلار قیمت دارد!

با آغاز نسل نهم، ما کم‌کم شاهد ظهور بازی‌های هفتاد دلاری به بازار بوده‌ایم و نسخه‌های جدید Call of Duty‌ یا Final Fantasy با این قیمت جدید به دست مخاطبان رسیده‌اند. شاید ساخت بازی‌های کلان‌بودجه یا بازسازی کامل عناوین قدیمی هزینه‌های هنگفتی دربرداشته باشد، اما نظرتان راجع به پورت یک بازی که بیش از یک دهه از عمرش می‌گذرد چیست؟ بله، ما درباره نسخه سوییچ اسکایریم یعنی Skyrim Anniversary Edition صحبت می‌کنیم.

بتسدا که در سال ۲۰۱۳ از Skyrim Legendary Edition و در سال ۲۰۱۶ از Skyrim Special Edition رونمایی کرده بود، نوامبر سال گذشته نسخه‌ای جدید تحت عنوان Anniversary Edition معرفی نمود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land

به طور کلی و خلاصه باید گفت تفاوت نسخه اصلی اسکایریم با نسخه‌هایی که بالاتر ذکر کردیم واقعا ناچیز است و غیر از یک سری بهبودهای گرافیکی ناچیز و محتوای Creation Club، تغییرات عظیمی به چشم نمی‌خورد.

با اینکه قیمت ۷۰ دلاری برای Skyrim Anniversary Edition روی سوییچ امری کاملا عجیب و آلوده به طمع از سوی بتسدا است، اما نباید فراموش کنیم که اصلا دور از انتظار نبوده. اغلب بازی‌های موجود در بازار پس از اینکه چند سال از عمرشان می‌گذرد، کم‌کم ارزان می‌شوند و خریداری‌شان آسان‌تر از دوران اولیه عرضه خواهد بود. با این حال، نسخه اصلی اسکایریم نیز همچنان پس از ۱۱ سال با قیمت ۶۰ دلاری روی سوییچ به فروش می‌رسد!

طی اخبار مرتبط، یکی از طرفداران بخشی از بازی اسکایریم را با آنریل انجین ۵ بازسازی کرده که بدون شک خیره‌کننده و شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید ویدیو این بازسازی در lastech تماشا کنید.

همچنین، بتسدا اکنون مشغول کار روی بازی مورد انتظار Starfield است که پس از چندین تاخیر، برای عرضه در اوایل ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


تماشا کنید: سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا