رمز ارز

بازی شیبا دیرتر به بازار می‌آید!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم شیبا اینو، زمان انتشار جهانی بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) را تغییر داد. طبق اعلامیه این تیم، کاربران شیبا اینو به‌جای یک اکتبر، در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۲ می‌توانند این بازی را از فروشگاه‌های برنامه اندروید و اپل دانلود کنند.
قبلا، در تاریخ ۲۳ سپتامبر، تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو اعلام کرده بود که بازی کارتی شیبا اترنیتی در تاریخ یک اکتبر در سراسر جهان منتشر کرده و در این روز جشنی نیز برگزار خواهد کرد. آن‌ها امید داشتند تا در این روز با رسیدن شیبا اترنیتی به صدر رده‌بندی‌ها در تمام اپ‌استورها، آن را حتی در معرض دید افرادی قرار دهند که با جامعه شیبا اینو آشنایی ندارند.
در همین حال، لازم به ذکر است که شیتوشی کوساما، از توسعه‌دهندگان اصلی شیبا اینو، اعلام کرده که تمام اطلاعات و داستان‌های بازی شیبا اترنیتی را در روز یکم اکتبر منتشر خواهد کرد.
بازی شیبا اترنیتی که هنوز در برخی کشورها در مرحله آزمایش بتا قرار دارد، موفق به کسب ۴٫۹ امتیاز از ۵ امتیاز در اپ‌استور شده است.
با این همه، اعلامیه اخیر مستقیما بر قیمت شیبا‌ اینو تاثیرگذار نبوده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با ۰٫۷۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۱۲۶ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۳٫۲۷۹ میلیون دلار بوده است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا