رمز ارز

یک پیروزی بزرگ دیگر برای ریپل در دادگاه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جان دیتون، بنیان‌گذار CryptoLaw و نماینده هولدرهای ریپل، خلاصه‌ای از آخرین اخبار دعوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده علیه این شرکت را ارائه کرد. وی گفته است که تمام فعالان بازار ارزهای دیجیتال باید از ریپل برای مبارزه در این نبرد قانونی، سپاسگزار باشند.
طبق گزارش‌ها، اخیرا با دستور قاضی دادگاه به کمیسیون SEC مبنی بر ارائه اسنادی از سخنرانی ویلیام هینمن، مسئول سابق SEC، ریپل به پیروزی بزرگی دست یافت. پس از این پیروزی ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می‌تواند درخواست تجدیدنظر کند، اما در تمام موارد دیگر، SEC باید سوابق سخنرانی‌ها و سایر اسناد لازم را ارائه دهد که پیشرفت بزرگی برای ریپل محسوب می‌شود.
به گفته دیتون، در حال حاضر، ریپل در دادگاه، نه‌تنها از خود در برابر اتهامات دفاع می‌کند، بلکه در حال نمایندگی از کل صنعت کریپتو است و تاکنون مبلغ زیادی را در این راه خرج کرده است. طبق گزارش‌ها، تاکنون بین دو تا سه میلیون دلار، توسط ریپل خرج شده است تا به سخنرانی‌های ویلیام هینمن، مسئول سابق SEC دسترسی پیدا کند. به گفته برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، کل مبلغی که این شرکت در این پرونده خرج خواهد کرد، حدود ۱۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.
نه‌تنها به گفته دیتون که نماینده ۷۴ هزار هولدر XRP در دادگاه است، بلکه از نظر کل جامعه کریپتو، روند دادگاه ریپل، یک رویداد مهم برای همه است؛ چراکه در صورت پیروزی کمیسیون بورس آمریکا و شناخته شدن XRP به‌عنوان اوراق بهادار، بسیاری دیگر از پروژه‌های ارز دیجیتال به سرنوشتی مشابه ریپل دچار خواهند شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا