بازی

ایکس باکس به بازیکنان اجازه خواهد داد تا Quick Resume را غیرفعال کنند

ایکس باکس به بازیکنان اجازه خواهد داد تا Quick Resume را غیرفعال کنند

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به تازگی اعلام کرده که تیمش به دنبال راهی است تا به بازیکنان اجازه دهد ویژگی Quick Resume را در کنسول‌های سری ایکس/اس غیرفعال کنند.

این قابلیت که به بازیکنان اجازه می‌دهد تعدادی از بازی‌ها را در حالت تعلیق ذخیره کنند، یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های سری X/S است. اگر یک بازی Quick Resume که به حالت تعلیق درآمده، دوباره لود شود، بازیکنان را در عرض چند ثانیه به جایی که متوقف کرده بودند، برمی‌گرداند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metal: Hellsingerنبرد ریتمیک شیاطین
بررسی بازی Metal: Hellsinger

همه بازی‌ها از قابلیت Quick Resume پشتیبانی نمی‌کنند، اما برخی از بازی‌هایی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند، گاهی اوقات با اجرای آن مشکل دارند، به خصوص بازی‌هایی که به یک سرور آنلاین متصل می‌شوند.

بازیکنان ایکس باکس مرتباً ادعا می‌کنند که بازی‌هایی مانند PUBG، FIFA و Halo Infinite با از سرگیری سریع بازی برای اتصال مجدد مشکل دارند و اغلب سریع‌ترین راه برای بازگشت به بازی این است که آن را به‌ طور دستی ببندید، حالت تعلیق را پاک کنید و دوباره آن را لانچ کنید.

این مورد توسط کاربر GabeTC99 در توییتر ذکر شد که گفت:

هنوز نمی‌دانم که چطور [Quick Resume] یک قابلیتی نیست که بتوان آن را غیرفعال کرد. برای بسیاری از بازی‌ها شگفت‌انگیز است، اما وقتی سعی می‌کند یک بازی آنلاین را سریع از سر بگیرد، کاملاً آن را خراب می‌کند و شما باید به‌طور دستی از آن خارج شوید. اگر فقط گزینه‌ای برای غیرفعال کردن آن برای چنین بازی‌هایی وجود داشت، خیلی خوب می‌شد.

اسپنسر به این توییت پاسخ داد و گفت:

درخواست خوبی از این ویژگی داشتید، منطقی است. آن را در لیست مواردی قرار خواهیم داد که باید بررسی کنیم.

ایکس باکس

اواخر سال گذشته، 343Industries به بازیکنان هشدار داد که از ویژگی Quick Resume در هیلو اینفینیت استفاده نکنند زیرا ممکن است باعث گم شدن اقلام تزئینی شود. در طول کمپین داستانی، بازیکنان قفسه‌های زرهی را در اطراف Zeta Halo پیدا می‌کنند که حاوی اقلام تزئینی است و می‌توان از آن‌ها در حالت چند نفره بازی استفاده کرد.

اما اگر کاربران از سرورهای آنلاین بازی اخراج شوند که در هنگام استفاده از Quick Resume اتفاق می‌افتد، لوازم تزئینی در موجودی چند نفره Halo Infinite برای آن‌ها در دسترس نخواهد بود.

در حالی که به نظر می‌رسد این مشکل خاص از آن زمان برطرف شده، بازیکنان همچنان مشکلات مربوط به اتصال مجدد به Halo Infinite و سایر بازی‌های آنلاین را هنگام لود کردن با Quick Resume گزارش می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا