بازی

برای درک بازی Dragon Age: Dreadwolf نیاز به تجربه نسخه‌های قبلی نیست

برای درک بازی Dragon Age: Dreadwolf نیاز به تجربه نسخه‌های قبلی نیست

دراگون ایج ۴ (Dragon Age: Dreadwolf) توسط استودیو بایوور (BioWare) در دست ساخت قرار دارد و خیلی‌ از طرفداران قدیمی چشم انتظار این بازی هستند. 

بایوور امروز بلاگ پست جدیدی منتشر و کمی درباره روند توسعه دراگون ایج ۴ صحبت کرده است. یکی از اهداف استودیو این است که تجربه این دنباله مناسب طرفداران قدیمی و بازیکنان جدید باشد. بایوور در تمامی مراحل توسعه Dragon Age: Dreadwolf به بازیکنان جدید توجه داشته و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

فاصله زمانی زیادی بین نسخه سوم و چهارم دراگون ایج وجود دارد و نمی‌توان از بازیکنان انتظار داشت که حتما تمامی نسخه‌های قبلی را تجربه کرده باشند. سیلویا فکتکوتی (Sylvia Feketekuty)، نویسنده ارشد بازی، در این مورد اعلام کرد:

Dragon Age: Dreadwolf تعادلی برای پاسخ به سوالات قدیمی طرفداران کهنه‌کار دارد و در عین حال عنوانی است که برای بازیکنان جدید یا کسی که فقط Inquisition را بازی کرده، مناسب خواهد بود.

بازی Dragon Age

نسخه چهارم Dragon Age بازیکنان را به سرزمین‌های Thedas می‌برد. Thedas قلمرویی است که در نسخه‌های قبلی خیلی از آن صحبت شده، ولی تاکنون بازیکنان فرصت سفر به آن را پیدا نکرده‌اند. همچنین شاهد بازگشت شخصیت سولاس از Dragon Age: Inquisition هستیم و که نقش بسیار پررنگ‌تری در نسخه چهارم دارد.

Dragon Age 4 احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. باید اشاره کنیم که عرضه این بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بعید به نظر می‌رسد. 


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا