رمز ارز

برنامه‌های غول انیمیشن‌سازی جهان برای ورود به متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت والت دیزنی (Walt Disney) به دنبال استخدام یک وکیل با تجربه برای کار بر روی فناوری‌های نوظهور مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، متاورس، بلاکچین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، است. به طور خاص، این شرکت به دنبال شخصی است که مشاوره حقوقی چرخه عمر و پشتیبانی از محصولات جهانی مبتنی بر NFT را بر عهده گرفته و اطمینان حاصل کند که آن‌ها با تمام قوانین و مقررات جاری ایالات متحده و بین‌المللی مطابقت دارند.
طبق گزارش‌ها، سایر وظایف این فرد عبارتند از؛ کسب اطلاعات لازم برای پروژه‌هایNFT، بلاکچین، بازار شخص ثالث و پروژه‌های ارائه‌دهنده حافظه ابری و همچنین، ارائه مشاوره حقوقی منظم در مورد مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال و هدایت تلاش‌های دیزنی در رابطه با فناوری‌های نوظهور.
این جایگاه شغلی جدید در حالی منتشر شده که شرکت والت دیزنی به آرامی خود را در فضای ارزهای دیجیتال، بلاکچین و متاورس قرار داده است. باب چاپک، مدیرعامل این شرکت، اخیرا گفته که والت دیزنی در حال آماده شدن برای ترکیب کردن دارایی‌های فیزیکی و دیجیتال خود است. همچنین، این شرکت اخیرا حق اختراعی را برای یک شبیه‌ساز دنیای مجازی ثبت کرده که به یک پارک متاورسی اشاره دارد. دلیل گرایش دیزنی به متاورس می‌تواند تشویق بازدیدکنندگان از پارک‌های آن با استفاده از تلفن‌های همراه، برای تولید و نمایش جلوه‌های سه بعدی شخصی‌سازی ‌شده بر روی فضاهای فیزیکی اطراف، باشد.
در اوایل سال جاری، این شرکت طی برنامه شتاب‌دهنده خود در سال 2022، بر روی واقعیت افزوده (AR)، توکن‌های NFT و هوش مصنوعی (AI) تمرکز کرد که شامل انتخاب شش شرکت در مرحله رشد برای بهره‌مندی از پلتفرم‌های توسعه کسب‌وکار آنها بود.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا