بازی

تاریخ انتشار بازی Sackboy A Big Adventure لو رفت

تاریخ انتشار بازی Sackboy A Big Adventure لو رفت

شایعات زیادی درباره انتشار بازی سک بوی یک ماجراجویی بزرگ (Sackboy: A Big Adventure) برای پی‌سی وجود داشت و اکنون تریلر به زبان اسپانیایی از آن لو رفته است که همه شایعات را تایید می‌کند. 

این تریلر همچنین تاریخ انتشار Sackboy: A Big Adventure برای پی‌سی را هم لو داده و بازیکنان از ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۴۰۱) می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. کانال لاتین سونی در یوتیوب این تریلر را زودتر و پیش از معرفی رسمی منتشر کرده و سپس به سرعت آن را از دسترس خارج کرد. 

نسخه پی‌سی سک‌ بوی یک ماجراجویی بزرگ با رزولوشن 4K و ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود و از مانیتورهای اولترا واید 21:9، فناوری‌ DLSS و VRR پشتیبانی می‌کند. در مورد بازی Sackboy: A Big Adventure همچنین باید بگوییم که دو سال پیش همزمان با پلی استیشن 5 به بازار عرضه شد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

بازی Sackboy

توسعه این اسپین‌آف از سری LittleBigPlanet برعهده استودیو باسابقه Sumo Digital قرار داشت. نام بازی‌های LittleBigPlanet 3 و LittleBigPlanet نیز در کارنامه سومو دیجیتال دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که خود سومو دیجیتال پورت پی‌سی بازی را توسعه ندهد و روی پروژه جدید خودش تمرکز دارد.

سونی در حال حارض چندین بازی برای عرضه روی‌ پی‌سی دارد که در میان آن‌ها باید به Uncharted: Legacy of Thieves و همچنین Spider-Man: Miles Morales Remastered اشاره کرد. شایعات بسیار زیادی نیز به پورت پی‌سی Returnal اشاره می‌کنند و احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا