بازی

بازی Vampire Survivors به‌زودی یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

بازی Vampire Survivors به‌زودی یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۲ قرار نیست در سال جدید میلادی متوقف شود. هواداران بازی Vampire Survivors باید منتظر یک آپدیت «بزرگ و عجیب» باشند که در آینده نزدیک برای آن عرضه خواهد شد.

هواداران همچنین می‌توانند منتظر بسته‌های الحاقی بیشتر باشند که شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کند. لوکا گالانته، رییس استودیو Poncle، در استیم اعلام کرد سال گذشته چندین بار برنامه عرضه بازی را تغییر داده؛ در ابتدا قرار بود Vampire Survivors سال ۲۰۲۳ عرضه شود، بعد زمان آن به اوایل مارس و سپس تابستان منتقل شد.

مطلب پیشنهادی:ترکیب برنده گربه‌ نارنجی و ویدیوگیم در بازی Cats and the Other Livesیا چرا امسال گربه‌ها ناجی بازی‌های ماجرایی بودند
ترکیب برنده گربه‌ نارنجی و ویدیوگیم در بازی Cats and the Other Lives

او همچنین اعتراف کرد نسخه موبایلی بازی با عجله منتشر شده و به همین دلیل شامل کلاود سیو نمی‌شود. گرچه این مورد به علاوه چندین قابلیت و بهبود دیگر در DLCهای آینده (درست مانند بسته الحاقی Legacy of the Moonspell که کمی قبل منتشر شد) به بازی اضافه می‌گردد.

و اگر از Legacy of the Moonspell لذت برده‌اید، خبر خوب برای شما این است که «چیزهای بیشتری در راه خواهد بود». همان‌طور که گالانته مشخص کرده، DLCها صرفا به منظور اضافه کردن کاراکتر، اسلحه‌ و استیج به بازی منتشر می‌شوند، در حالی که بهبودهای فنی، مکانیک‌های جدید گیم‌پلی و … در قالب آپدیت‌های رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند.

Vampire Survivors

چیزی بزرگ و عجیب (از لحاظ پیکسلی) وجود دارد که به‌زودی به بتای عمومی استیم اضافه خواهد شد. و از آنجا که بسته الحاقی Legacy of the Moonspell یک موفقیت بزرگ بوده، کارگردان بازیکنان را به یک دنیای دیگر در جستجوی خون‌آشام‌ها می‌برد. پیشنهادی دارید که دفعه بعد سراغ چه چیزی برویم؟

بازی مستقل و تحسین‌شده Vampire Survivors هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس و موبایل در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا