رمز ارز

تلاش‌های رقیب بزرگ تتر برای حفظ جایگاه خود در بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اینکه صرافی‌های بایننس و وزیر ایکس (WazirX)، استیبل کوین USDC را از فهرست خود را خارج کردند، شرکت سیرکل (Circle) در حال گسترش دامنه دسترسی خود به سایر بلاکچین‌ها برای حفظ نفوذ استیبل کوین خود در بازار ارزهای دیجیتال است.
در تاریخ 28 سپتامبر، سیرکل، شرکت پشتیبان استیبل کوین‌های یو اس دی کوین (USDC) و یورو کوین (EUROC)، اعلام کرد که در حال کار بر روی گسترش USDC به پنج بلاکچین بزرگ است. طبق گزارش‌ها، سیرکل قصد دارد استیبل کوین خود را تا اوایل سال 2023 در شبکه‌های پولکادات، آربیتروم (Arbitrum)، کازماس، نیر (NEAR) و اوپتیمیسم (Optimism) راه‌اندازی کند. بنابراین، همه توسعه‌دهندگانی که روی این بلاکچین‌ها کار می‌کنند، می‌توانند از قبل آزمایش یکپارچه‌‌سازی خود را با APIهای سیرکل آغاز کنند.
به گفته معاون محصول سیرکل، در نتیجه این ابتکار جدید، سیرکل می‌تواند استیبل کوین خود را از 8 اکوسیستم به 13 افزایش دهد و به کاربرانش اجازه می‌دهد در هنگام انجام عملیات خود نقدینگی و قابلیت همکاری بیشتری داشته باشند. در حال حاضر، USDC در شبکه‌های اتریوم، سولانا، اولانچ، ترون، الگوراند، استلار، فلو و هدرا، اجرا می‌شود.
تیم سیرکل همچنین خاطرنشان کرد که این کار درها را برای موسسات، صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان باز می‌کند تا در هنگام انتخاب یک پل پایدار و قابل اعتماد بین ارزهای دیجیتال و فیات، گزینه‌ای مناسب داشته باشند.
گنجاندن USDC در این اکوسیستم‌های جدید، توسعه برنامه‌های کاربردی جدید را با تمرکز بر تراکنش‌های سریع کاربر و کیف پول‌های قابل برنامه‌ریزی آسان‌تر می‌کند. USDC اخیراً از بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان حذف شد. از 5 سپتامبر، USDC بیش از 6 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده و از 52 میلیارد دلار به حدود 48.872 میلیارد دلار کاهش یافته است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا