عمومی

اولین پوستر تبلیغاتی Nova 10 هواوی بدون اشاره به زمان رونمایی، منتشر شد

با وجود تمام چالش‌ها، تلاش هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های جدید آن به آرامی معرفی می‌شوند. به‌عنوان مثال، هواوی در مراسم پیشین خود چندین محصول جدید از جمله Huawei Mate Xs 2 تاشو را به نمایش گذاشت. اکنون شرکت مذکور در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند ساده‌تری به نام هواوی نوا ۱۰ (Huawei Nova 10) است. پوستر تبلیغاتی جدید هواوی آمادگی این شرکت برای رونمایی از محصول جدیدش را نشان می‌دهد.

به گزارش گیزچاینا، پوستر تبلیغاتی منتشرشده اطلاعات خاصی را منتقل نمی‌کند و تنها وظیفه‌‌اش این بود که اعلام کند هواوی نوا ۱۰ در راه است. ظاهراً گوشی‌های هوشمند جدید تا پایان ماه ژوئن دردسترس خواهند بود و قبل از معرفی، این شرکت زمان کافی خواهد داشت تا با انتشار چندین تیزر جزئیاتی را در مورد سری نوا ۱۰ هواوی منتشر کند.

پوستر تبلیغاتی نوا ۱۰

براساس شایعات، Huawei Nova 10 باید به نسخه 45 از Snapdragon 7 Gen 1 یا Dimensity 8100 مجهز شود. همچنین احتمالاً شاهد به‌روزرسانی‌هایی در بخش دوربین و نرم‌افزار Harmony خواهیم بود. مطمئناً تمرکز اصلی روی دوربین سلفی خواهد بود، زیرا سری نوا همیشه مخاطبان جوان را هدف قرار می‌دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا