بازی

بازی‌های ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

به نظر می‌رسد این ماه برای یک بار هم که شده، خبری از لیک شدن اطلاعات بازی‌های PlayStation Plus نخواهد شد. چرا که سونی شب گذشته به طور رسمی فهرست بازی‌های رایگان برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر ۲۰۲۲ را اعلام کرد و به جرات می‌توان گفت که ماه خوبی برای بازیکنان است.

مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟

از ۴ تا ۳۱ اکتبر (۱۲ مهر تا ۹ آبان)، پلی استیشن پلاس دارای سه بازی رایگان خواهد بود: عنوان مسابقه‌ای تحسین شده Hot Wheels Unleashed، عنوان مبارزه‌ای ابرقهرمانی Injustice 2 و اثر مستقل شوتر اول شخص Superhot. هر سه بازی برای مشترکین تمام سطوح Essential، Extra و Premium در دسترس خواهند بود.

پلی استیشن

این بدان معناست که اعضای سرویس تا ۳ اکتبر فرصت دارند بازی‌های ماه گذشته را به صورت رایگان به اکانت خود اضافه کنند که شامل Granblue Fantasy Versus، Need for Speed Heat و TOEM بود.

اگر این بازی‌ها را به لیست خود اضافه کنید برای همیشه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، مگر اینکه اشتراک پلی استیشن پلاس شما به پایان برسد. همانطور که اشاره شد، مشترکین اکسترا و پریمیوم (سرویس‌های گران‌تر پلی استیشن پلاس) نیز می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند. 

در همین حال، سونی اعلام کرده مجموعه بازی‌های ماه اکتبر که قرار است به دو دسته Extra و Premium اضافه شوند، در روزهای آینده معرفی خواهند شد. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا