بازی

ویدئویی از تنظیمات نسخه پی‌سی Returnal لو رفت

ویدئویی از تنظیمات نسخه پی‌سی Returnal لو رفت

به نظر می‌رسد ویدئویی از منوی تنظیمات نسخه پی‌سی Returnal به بیرون درز کرده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این بازی به‌زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. اکنون شواهد بیشتری مبنی بر این احتمال ظاهر شده است.

این ویدئو که در انجمن IconEra ارسال شد و در زیر قابل مشاهده است، نشان می‌دهد که بازیکنان چگونه می‌توانند تنظیمات گرافیکی را در پورت پی‌سی پیش‌بینی‌شده اما هنوز اعلام نشده‌ی بازی Housemarque تغییر دهند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

در حال حاضر شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد بازی انحصاری PS5 برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، از جمله ورودی پایگاه داده استیم برای چیزی که تقریباً مطمئن شدیم Returnal است.

در اوایل سال جاری، VGC نیز ویدئویی ارائه کرد که این بازی را در حال اجرا روی پی‌سی نشان می‌داد. سال گذشته، یک پورت PC از Returnal در «لیک» عظیم بازی‌های اعلام‌نشده در سرویس استریم GeForce Now Nvidia گنجانده شده بود.

مدت کوتاهی پس از عرضه Returnal در آوریل ۲۰۲۱، استودیو Housemarque توسط سونی خریداری شد که در حال افزایش روزافزون عرضه بازی‌های PC خود است.

Returnal

رئیس پلی استیشن، جیم رایان، طی یک جلسه توجیهی تجاری در اردیبهشت ماه گفت سونی انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ نیمی از بازی‌هایی که سالانه عرضه می‌کند، برای پی‌سی و موبایل باشد.

ماه گذشته نیز در ارائه ریستو جانکیلا و شارمن جاگادسان از استودیوهای پلی استیشن در نشست جلوه‌های بصری کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی (GDC)، نسخه پی‌سی Returnal به نمایش درآمد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا