بازی

کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi آن را با فیلم‌های جوکر و لوگان مقایسه کرد

کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi آن را با فیلم‌های جوکر و لوگان مقایسه کرد

دبرا چاو، کارگردان Obi-Wan Kenobi، سریال جدید جنگ ستارگان در سرویس دیزنی پلاس را با داستان‌های شخصیت محور فیلم‌های تحسین‌شده‌ جوکر و لوگان مقایسه کرده است.

توتال فیلم اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود که در آن، چاو در رابطه با انتظارات طرفداران از Obi-Wan Kenobi صحبت کرد و توضیح داد که چگونه این سریال به آن‌ها اجازه داد تا شخصیت محبوب جنگ ستارگان را بیشتر از قبل کندوکاو کنند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید

دبرا چاو ادامه داد که کارگردانی این نوع داستان‌ها «هیجان‌انگیز» است و سریال را به دو فیلم اوریجینال کامیک‌بوکی جوکر و لوگان تشبیه کرد، اگرچه اشاره کرد که لحن آن‌ها با یکدیگر فرق دارد.

فکر می‌کنم از اینکه فرصتی به دست آورده بودم تا یک داستان شخصیت‌محور، به شیوه‌ای مشابه اما با لحن متفاوتی از آثاری همچون جوکر یا لوگان بسازم، بسیار هیجان‌زده بودم. جایی که شما یک شخصیت را از یک فرنچایز بزرگ بیرون می‌آورید و زمان کاملا مناسب دارید تا به عمق شخصیت بروید. انجام این کار در جنگ ستارگان به نظر من واقعا هیجان انگیز به نظر می‌رسید.

تاکنون سریال Obi-Wan Kenobi تنها با جوکر و لوگان مورد مقایسه قرار نگرفته است. چاو پیش از این اعلام کرده بود که تحت تاثیر وسترن‌های تلخ و شاعرانه‌ای مانند ترور جسی جیمز محصول سال ۲۰۰۷ و فیلم The Proposition محصول سال ۲۰۰۵ قرار گرفته است. او همچنین به کارگردان مشهور جهان، آکیرا کوروساوا اشاره کرد که آثارش تا حد زیادی الهام بخش جنگ ستارگان امروزی بوده است.

داستان سریال اوبی-وان کنوبی ده سال پس از فیلم Revenge of the Sith شروع می‌شود و ایوان مک گرگور در نقش اوبی-اون و هیدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، برای اولین پس از گذشت ۱۷ سال به نقش‌های خود در سری جنگ ستارگان بازگشتند. این بازیگر اعتراف کرد زمانی که بار دیگر وارد این نقش شد، مدت‌ها از ساخت فیلم‌های پیشین گذشته بوده و به خوبی سابق نمی‌توانسته نقش خود را ایفا کند و به همین خاطر به سختی تلاش کرده است.

Obi-Wan Kenobi

سریال Obi-Wan Kenobi کار خود را با پخش دو قسمت در روز ۲۷ می (جمعه ۶ خرداد) در سرویس دیزنی پلاس آغاز خواهد کرد. در کنار مک گرگور و کریستنسن، در این سریال موردانتظار جوئل اجرتون، بانی پیس، موزس اینگرام، ایندیرا وارما، روپرت فرند و سونگ کانگ ایفای نقش می‌کنند. چاو کارگردانی سریال را بر عهده دارد و جوبی هارولد شورانر آن است و جان ویلیامز و ناتالی هولت آهنگسازی را بر عهده داشتند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا