بازی

شبکه CW به ساخت سریال‌های ابرقهرمانی ادامه خواهد داد

شبکه CW به ساخت سریال‌های ابرقهرمانی ادامه خواهد داد

با وجود اینکه شبکه CW تعداد زیادی از سریال‌های ابرقهرمانی خود را کنسل کرده است، مارک پدویتز (Mark Pedowitz)، مدیرعامل شبکه، اعلام کرده که آن‌ها ساخت محتوای ابرقهرمانی را متوقف نخواهند کرد. 

شبکه CW در هفته‌های اخیر سریال‌های Legends of Tomorrow، بت‌وومن، Naomi و ریوردیل را کنسل کرده است. از طرف دیگر سریال The Flash برای فصل نهم باز خواهد گشت و ساخت فصل سوم Superman & Lois و Stargirl نیز از قبل تایید شد. مارک پدویتز در جدیدترین جلسه با سهام‌داران کمپانی بیان کرد:

برای دنیای دی‌سی در CW، ما سریال گاتهام نایت را داریم، بنابراین در تجارت ابرقهرمانی باقی می‌مانیم. ما به همکاری با گرگ برلانتی که به طور خلاقانه دنیای دی‌سی در CW را طراحی کرده است، ادامه می‌دهیم. همچنین هنوز مشخص نیست که فلش با فصل نهم به پایان برسد. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

سریال‌های شبکه CW

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این کنسل شدن‌ها به شایعه فروش آینده شبکه مربوط می‌شود. سال گذشته گزارش شده بود که CW به دنبال بررسی فرصت‌های استراتژیک از جمله فروش است. این شبکه هرگز سودآور نبوده و درآمد خود را عمدتا از ارائه مجوز سریال‌ها به کشورهای بین‌المللی و خدمات استریم به دست آورده است. به همین خاطر شاید در آینده نزدیک همه این مجموعه‌ها با سرنوشت غیر منتظره‌ای روبه رو شوند. 

در حال حاضر مورد انتظارترین سریال این شبکه Gotham Knights است. در این سریال بروس وین کشته شده و پسر خوانده‌اش در کنار فرزندان دشمنان بتمن به قتل بروس متهم شده‌اند. ناتالی آبرامز (Natalie Abrams)، چد فایویش (Chad Fiveash) و جیمز استوترو (James Stoteraux) سه نویسنده Batwoman بودند که روی سریال Gotham Knights نیز کار می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان


جی تی ای، اما هر چقدر در بیاری پول واقعی میگیری

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا