بازی

شرط باز کردن قفل قهرمانان اصلی برای بازیکنان جدید Overwatch 2 مشخص شد

شرط باز کردن قفل قهرمانان اصلی برای بازیکنان جدید Overwatch 2 مشخص شد

بازیکنان جدید Overwatch 2 که برای اولین بار می‌خواهند این سری بازی‌ها را تجربه کنند، باید ۱۰۰ مسابقه انجام دهند تا قفل تمام قهرمان‌های اصلی را باز کنند. بلیزارد روز گذشته تایید کرد ویژگی‌های دیگر مانند چت درون بازی و مد رقابتی بازی نیز تا زمانی که بازیکنان جدید شرایط خاصی را برآورده نکنند، قفل خواهند بود.

تصمیم برای مرحله‌دار کردن استفاده از محتوا و ویژگی‌های خاص، بخشی از فرآیند مقدماتی است که استودیو آن را «اولین تجربه‌ی کاربری» (First Time User Experience) می‌نامد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد گفت پس از بازخورد مداوم کاربران جدید اورواچ که احساس می‌کردند تحت تاثیر مدها و شخصیت‌های مختلف آن گیج شده‌اند، FTUE به گونه‌ای طراحی شده تا به تدریج و به آسانی بازیکنان را به بازی سوق دهد. بازیکنان جدید برای دسترسی به مدهای رقابتی ابتدا باید ۵۰ مسابقه Quick Play پیروز شوند.

بلیزارد گفت:

این تجربه متمرکز به روشی سهل العبور، بازیکنان جدید را با آموزش در مورد مدها، قوانین و سایر جنبه‌های سطح بالای بازی آشنا می‌کند تا وارد دنیای Overwatch شوند.

اکثر محدودیت‌های FTUE زمانی که در یک گروه هستند برداشته می‌شوند، بنابراین بازیکنان جدید می‌توانند در هر زمان با دوستان خود متحد شوند و تقریباً در هر مدی که بخواهند، بازی کنند. بخش رقابتی از این قاعده مستثنی است زیرا بازیکنان جدید برای دسترسی به این حالت باید یک چالش خاص را انجام دهند.

Overwatch 2 در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) به صورت دسترسی اولیه لانچ می‌شود و FTUE تنها بر اکانت‌هایی که از این تاریخ یا بعد از آن ساخته شوند، تاثیر خواهد گذاشت.

بلیزارد همچنین تایید کرد که همه بازیکنان Overwatch 2 باید یک شماره تلفن متصل به اکانت Battle.net خود داشته باشند.

این لایه امنیتی اضافی یک راه حل اثبات شده در صنعت برای مبارزه با تقلب و رفتار مخرب است و از تجربه اورواچ ۲ شما در برابر بازیکنان خاطی محافظت می‌کند.

Overwatch

بلیزارد اخیراً قهرمان جدید Kiriko را معرفی کرد و توضیح داد که بتل پس رایگان این بازی چگونه کار می‌کند. هر ۹ هفته یک بار آپدیت‌های فصلی و یک بتل پس با محتوای جدید از جمله قهرمانان، مدهای بازی، نقشه‌ها و لوازم تزئینی از راه می‌رسد.

اگر فصلی دارای یک قهرمان جدید باشد، برای بتل پس پریمیوم بلافاصله باز می‌شود و برای بتل پس رایگان در Tier 55 قفل آن باز خواهد شد. بتل پس پریمیوم ۱۰۰۰ سکه اورواچ (معادل ۱۰ دلار) هزینه دارد که می‌توان آن را مستقیماً خریداری کرد یا در طول زمان با انجام چالش‌های هفتگی به دست آورد.

بلیزارد همچنین از امروز شروع به توزیع اولین موج دعوتنامه‌های بتای محدود Diablo 4 کرده است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا