بازی

اینفینیتی وارد به تشریح تغییرات Call of Duty Modern Warfare 2 پس از بتا پرداخت

اینفینیتی وارد به تشریح تغییرات Call of Duty Modern Warfare 2 پس از بتا پرداخت

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تایید کرده که پس از اتمام فاز بتا اخیر Call of Duty Modern Warfare 2 چندین تغییر روی بازی اعمال خواهند شد.

هفته گذشته فاز بتای انحصاری برای پلی استیشن برگزار شد و به دنبال آن در ابتدای هفته جاری بازیکنان ایکس باکس و پی‌سی نیز اضافه شدند. علیرغم اعمال تنظیماتی در صدای پای دشمنان و وضوح دیده شدن آن‌ها در چشم در تست‌های بتا، اینفینیتی وارد اذعان کرد که تغییرات بیشتری هنوز باید انجام شوند.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

در بیانیه استودیو آمده است:

در حالی که واکنش‌ها نسبت به صدای پای دشمنان در آخر هفته دوم بتا مثبت بود، بازخورد مداوم شما در رابطه با میزان صدای گام‌ها را مشاهده کرده‌ایم و به بالانس کردن صدای قدم‌های دشمن/هم‌تیمی قبل از عرضه بازی ادامه خواهیم داد.

دید دشمن چیزی است که در هر دو هفته بتا ظاهر شد. در حالی که بسیاری از شما در مورد بهبود این موضوع در آخر هفته دوم اشاره کرده‌اید، ما به دنبال اصلاح افزایش وضوح دشمن هستیم تا امکان ردیابی بصری بهتری از حریفان فراهم شود.

بسته شدن و انحلال لابی‌ها موضوع دیگری است که در طول بتا به آن پرداختیم. ما احساس می‌کنیم این یک ویژگی مهم است و فعالانه به دنبال راه‌حل‌های بالقوه برای زمان لانچ هستیم.

Infinity Ward گفت که از نتایج تغییرات بالانس سلاح‌ها که برای آخر هفته دوم بتا اعمال شد بسیار خوشحال است، اما تغییرات بیشتری در راه خواهند بود. اکتیویژن همچنین ادعا کرده که نسخه بتا Modern Warfare 2 یک رکورد برای این سری به ثبت رساند.

بازیکنان کال آو دیوتی بتای عمومی Modern Warfare II را به بزرگ‌ترین بتای تاریخ سری تبدیل کردند – بیشترین بازیکن، بیشترین ساعت بازی و بیشترین مسابقاتی که در پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی انجام شده است.

Modern Warfare 2

به گفته این ناشر، Call of Duty Warzone Mobile که سال آینده عرضه می‌شود، به سریع‌ترین بازی موبایل اکتیویژن، بلیزارد و کینگ تبدیل شده که بیش از ۱۵ میلیون پیش‌ثبت‌نام را در Google Play به ثبت رسانده است.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اما بازیکنانی که نسخه دیجیتالی این بازی را پیش‌خرید کنند، از ۲۸ مهر به کمپین داستانی آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

اکتیویژن اخیراً تاریخ انتشار Warzone 2 را ۲۵ آبان اعلام کرده که شروع اولین فصل محتوای آنلاین مدرن وارفر ۲ را نیز رقم خواهد زد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا