بازی

کنفرانس ایکس باکس و بتسدا پر از گیم پلی جدید خواهد بود

کنفرانس ایکس باکس و بتسدا پر از گیم پلی جدید خواهد بود

حالا که سونی یک رویداد بسیار خوب برگزار کرده، انتظارات از کنفرانس ایکس باکس و بتسدا بیشتر شده و ظاهرا مایکروسافت نیز قصد دارد از گیم‌پلی بازی‌های زیادی رونمایی کند.

مایکروسافت طی سال‌های گذشته بیشتر بازی جدید معرفی کرده و کمتر گیم‌پلی نشان داده است. با این وجود این شرکت قصد دارد برای کنفرانس جدید خود برعکس عمل کند و تریلرها بیشتر روی گیم پلی بازی‌ها متمرکز خواهند بود. جف گراب از VentureBeat اعلام کرده است که مایکروسافت از سال پیش برنامه یک کنفرانس پر از گیم‌پلی را داشت و با رویدادی سنگین و پربار طرف خواهیم بود.

وقتی صحبت از ایکس باکس به میان می‌آید، می‌دانم که انتظارات چه بوده است. در تمام این مدت انتظار این بود که ما در سال 2022 E3 نمایشگاه برگزار خواهیم کرد و می‌خواهیم گیم پلی زیادی را نمایش دهیم. همه افراد درگیر این رویداد نیز این موضوع را درک کرده بودند. این دستورات از سال گذشته از بالا داده شده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

ایکس باکس

مایکروسافت و بتسدا در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) و ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) کنفرانس اختصاصی خود را به سبک E3 برگزار می‌کنند. قرار است با یک مراسم بزرگ طرف باشیم و علاوه‌بر استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت، استودیوهای بتسدا هم حضور پررنگی در آن خواهند داشت. جف گراب انتشار تریلر از گیم‌پلی Avowed، بازی جدید استودیو ابسیدین، و بازی Contraband، ساخته جدید استودیو Avalanche، را قطعی می‌داند.

از طرف دیگر استودیوهای بتسدا هم چند بازی جدید در دست ساخت دارند که مهم‌ترین آن‌ها استارفیلد است و انتظار می‌رود از گیم‌پلی آن رونمایی شود. نینجا تئوری و استودیو Undead Labs هم به ترتیب بازی‌های Senua’s Saga: Hellblade 2 و State of Decay 3 را در دست ساخت دارند. 

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا