بازی

لیست کراس‌اوورهای بعدی بازی Fortnite لو رفت

لیست کراس‌اوورهای بعدی بازی Fortnite لو رفت

کراس‌اوورها مختلف را می‌توان عامل اصلی محبوبیت فورتنایت (Fortnite) دانست و اکنون اپیک گیمز روی شخصیت‌های جدیدی برای بازی کار می‌کند.

نام شخصیت‌ها و آثاری مثل گاس فرینگ از Breaking Bad، لاکپشت‌های نینجا، Power Rangers، دزدان دریایی کارائیب، Dead by Daylight، بلک آدام، Khaby Lame، چارلی دی آملیو، مایلز مورالز، Fe4rless و What If…? در لیست اپیگ گیمز دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که در آینده تعدادی از آن‌ها به بازی Fortnite اضافه شوند.

این خبر توسط یک لیکر معتبر به نام HypeX اعلام شده است که یعنی احتمالا واقعیت دارد. در این میان بدون شک استقبال از شخصیت‌هایی مثل گاس فرینگ، مایلز مورالز و دزدان دریایی کارائیب بیشتر از دیگران خواهد بود. البته این کراس‌اوورهای احتمالی در مرحله ابتدایی کار قرار دارند و در آینده نزدیک خبری از آن‌ها نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

حضور گاس فرینگ در بازی Fortnite

اپیک گیمز هفته پیش رویداد دراگون بال را آغاز کرده که شامل ۴ شخصیت گوکو (Goku)، وجیتا (Vegeta)، بولما (Bulma) و بیروس (Beerus) می‌شود. کراس‌اوور با دراگون بال شامل ۷ ست ماموریت مختلف است که مهارت‌های شما را در بازی می‌سنجد. شایعات همچنین به برگزاری یک کنسرت دیجیتالی توسط امینم در فورتنایت اشاره دارند.

Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟


ترسناک ترین دنیای تاریخ‌ ویدیو گیم چطور ساخته شد؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا