رمز ارز

پیشروی رمزارزهای با پشتوانه طلا در بازار؛ حواستان به رشد این دو توکن باشد!

پیشروی رمزارزهای با پشتوانه طلا در بازار؛ حواستان به رشد این دو توکن باشد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت طلا در هفته‌های اخیر رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

در زمان نگارش این خبر، شاخص قیمت طلا سقف ۲۴۳۱ دلار به ازای هر اونس را به ثبت رسانده است. تحلیلگران بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت طلا می‌تواند تا ۳۰۰۰ دلار به ازای هر اونس افزایش یابد.

در همین راستا، برخی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا نیز اخیرا و با وجود رکود کلی بازار کریپتو، در حال رشد بوده‌اند که در ادامه، به بررسی وضعیت آنها می‌پردازیم.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تتر گلد (XAUt): در حال حاضر، ارز دیجیتال تتر گلد در محدوده قیمتی ۲۳۵۹ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این توکن ۵۸۲.۷۵ میلیون دلار است که در حوزه کریپتو، رقم نسبت پایینی محسوب می‌شود.gold-backed-cryptocurrencies-to-invest-in-as-demand-skyrockets-

پکسوس گلد (PAXG): پکسوس گلد یک ارز دیجیتال با پشتوانه طلا است که توسط شرکت پکسوس (Paxos) منتشر شده است. این شرکت عمدتاً به‌عنوان صادر‌کننده استیبل‌کوین BUSD بایننس شناخته می‌شود، اما گفتنی است که استیبل‌کوین بومی خود را نیز تحت عنوان USDP صادر می‌کند.

در حال حاضر، توکن PAXG حدود ۲۴۱۰ دلار قیمت دارد. همچنین ارزش بازار ۴۴۰ میلیون دلاری، این توکن را در رتبه ۱۴۶ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار داده است.gold-backed-cryptocurrencies-to-invest-in-as-demand-skyrockets-

این دو ارز دیجیتال، بهترین توکن‌های در دسترس برای سرمایه‌گذاری در بازار طلا از طریق زیرساخت‌های بلاکچینی هستند. با این وجود، نسخه‌های توکنیزه‌شده طلا هم ریسک‌های قابل‌توجهی دارند و عدم سلامت شرکت سازنده آن‌ها می‌تواند برای دارندگان دردسرساز شود.

به همین دلیل، سرمایه‌گذاران باید قبل از هرگونه تصمیم‌گیری مالی، بررسی‌های لازم را انجام دهند و با این ریسک‌ها آشنا شوند.

منبع

فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا