بازی

نقشه جدید برای بازی MultiVersus باز شد

نقشه جدید برای بازی MultiVersus باز شد

بازیکنان بازی مولتی ورسس (MultiVersus) توانسته‌اند با پشت سر قرار دادن یک چالش طی چند ساعت نقشه جدیدی با محوریت ریک و مورتی باز کنند. 

برای باز کردن استیج The Cromulons بازیکنان باید ۱۰ میلیون حلقه‌ را در MultiVersus کسب می‌کردند. بازیکنان مولتی ورسس برای انجام این کار تنها به ۳ ساعت زمان نیاز داشتند و چالش را با موفقیت پشت سر قرار دادند. بتای MultiVersus از هفته پیش در دسترس قرار گرفته و Cromulons اولین استیج جدید آن محسوب می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

استودیو همچنین قصد دارد کمی از قدرت‌های باگز بانی را با آپدیت بعدی کاهش دهد تا گیم‌پلی بازی تعادل بیشتری داشته باشد. استودیو Player First Games با به روزرسانی قبلی مشکلات حرکات شخصیت‌های بتمن و Iron Giant را برطرف کرده بود. پشتیبانی از بتای مولتی ورسس ادامه دارد و استودیو هنوز تاریخی را برای پایان آن در نظر نگرفته است. 

استقبال از مولتی ورسس بسیار خوب بوده و این عنوان توانسته در همین مدت کوتاه به محبوب‌ترین بازی کمپانی برادران وارنر روی پی‌سی تبدیل شود. بتای MultiVersus با ۱۷ شخصیت و ۹ نقشه عرضه شده و نسخه پی‌‌سی آن بیشتر از ۱۵۰ هزار بازیکن همزمان روی استیم داشت.

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی با پشتیبانی کامل از قابلیت کراس-پلی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟دستاورد هدیه‌ای که مارول به جیمز گان نمی‌بخشید
چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا