رمز ارز

دعوای حقوقی آمریکا و کوین بیس چه تاثیری بر بازار رمزارزها دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این‌که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا تحقیقاتی را علیه صرافی کوین بیس آغاز کرده است. به گفته مایکل باسینا (Michael Bacina)، کارشناس حقوقی فعال در حوزه رمزارزها، این موضوع می‌تواند «اثرات جدی و وحشتناکی» بر صرافی‌ها و پروژه‌های رمزارزی داشته باشد.
باسینا می‌گوید:

با توجه به این‌که بسیاری از توکن‌هایی که SEC در تحقیقات خود، آنها را اوراق بهادار نامیده است، در کوین بیس و دیگر صرافی‌های رمزارزی لیست شده و معامله می‌شوند، این تحقیقات می‌تواند تأثیرات جدی و وحشتناکی هم برای صرافی‌ها و هم برای آن پروژه‌ها داشته باشد، چه این توکن‌ها اوراق بهادار باشند، چه نباشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش بلومبرگ و به نقل از ۳ منبع آگاه، تحقیقات SEC علیه کوین بیس در حال حاضر در حال انجام است. باسینا خاطرنشان کرد که کوین بیس ممکن است با جریمه‌های بسیار قابل‌توجهی روبه‌رو شده یا مجبور شود به عنوان یک صرافی در ایالات متحده ثبت‌نام کند.
در همین حال، کوین بیس ادعای لیست کردن هرگونه اوراق بهادار را رد کرده است. پاول گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در توییت جدید خود گفته که به فرایند سخت‌کوشی این صرافی که اوراق بهادار را از پلتفرم خود دور نگه می‌دارد، اطمینان دارد.
بر اساس داده‌های NASDAQ، اخبار مربوط به این تحقیقات با کاهش ارزش سهام کوین بیس همراه شد که یک شبه ۲۱ درصد سقوط کرد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا