بازی

دیزنی قصد دارد هر۶ ماه یک بازی از Star Wars منتشر کند

دیزنی قصد دارد هر۶ ماه یک بازی از Star Wars منتشر کند

دیزنی سعی دارد حضور خود در صنعت ویدئو گیم را بیشتر کند و استراتژی مشابهی برای بازی های مارول و جنگ ستارگان (Star Wars) انتخاب کرده است. 

اکنون تام هندرسون (Tom Henderson)، لیکر معتبر، اعلام کرده است که دیزنی قصد دارد هر شش ماه یک بازی جدید از جنگ ستارگان منتشر کند. استراتژی کمپانی این است که به صورت سالانه یک بازی بزرگ از Star Wars در کنار یک پروژه کوچک‌تر از این فرانچایز به بازار منتشر کند. 

پروژه‌های کوچک‌تر می‌توانند بازی‌های موبایلی باشند، همانند Star Wars: Hunters که توسط Zynga در دست ساخت قرار دارد. یک گزینه دیگر هم بازی‌های AA مثل Star Wars: Squadrons است که استودیو EA Motive در سال ۲۰۲۰ توسعه داده بود. هندرسون همچنین اشاره کرد که چندین بازی بزرگ از جنگ ستارگان نیز هنوز معرفی نشده‌اند. 

بازی جنگ ستارگان

تعدادی از این پروژه‌ها هنوز در فاز پیش از تولید قرار دارند و احتمالا تا چهار سال دیگر منتشر نخواهند شد. یکی از این عناوین Star Wars Eclipse است که استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) روی آن کار می‌کنند. در ماه‌های گذشته گزارشاتی منتشر شده‌اند که به مشکل در روند توسعه این بازی اشاره دارند. 

احتمالا بازی Star Wars Eclipse در کنار ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic تا سال ۲۰۲۶ به بازار منتشر نمی‌شوند. از طرف دیگر الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون سال آینده Star Wars Jedi: Survivor را منتشر می‌کنند. این استودیو روی یک شوتر اول شخص و یک بازی استراتژیک از این سری نیز کار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا