بازی

جدیدترین آپدیت Battlefield 2042 شامل نسخه بازسازی شده نقشه Renewal است

جدیدترین آپدیت Battlefield 2042 شامل نسخه بازسازی شده نقشه Renewal است

استودیو DICE به تازگی جزئیات جدیدترین به‌روزرسانی Battlefield 2042 که شامل یک نسخه بازسازی شده از نقشه Renewal می‌شود را شرح داده است. آپدیت ۲.۱ که امروز سه‌شنبه ساعت ۱۱ صبح به وقت ایران منتشر شد، یک وسیله نقلیه جدید و سه سلاح اضافی Vault نیز معرفی خواهد کرد.

موضوع اصلی آپدیت، مجموعه‌ای از بازسازی‌ها برای نقشه‌های لانچ بازی است. به گفته DICE که نسخه به‌روز شده نقشه Kaleidoscope را در ماه آگوست منتشر کرد، نسخه بازسازی شده نقشه Renewal «جریان بهبود یافته گیم‌پلی، پوشش جدید، بهبود زمین و فواصل کوتاه‌تر بین پرچم‌ها» را به ارمغان می‌آورد. در ماه اکتبر نیز نقشه Orbital بازنگری خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما

به‌روزرسانی امروز همچنین وسیله نقلیه Polaris RZR را معرفی می‌کند، یک ماشین صحرایی (Buggy) سبک وزن و سریع دو نفره که برای «غافلگیر کردن پیاده‌نظام دشمن یا به دست آوردن موقعیت‌های تاکتیکی جدید» مناسب است.

Battlefield 2042

آپدیت ۲.۱ شامل سه سلاح جدید Vault است – سلاح‌هایی که قبلاً فقط در Battlefield Portal در دسترس بودند و اکنون می‌توان پس از باز شدن قفل به آن‌ها در All-Out Warfare دسترسی داشت – در قالب P90، GOL Sniper Magnum و M1911.

سایر ویژگی‌های کلیدی به‌روزرسانی این هفته شامل بهبودهایی است که برای کاهش موارد تاخیر ورودی ماوس (Input Lag) اعمال شده‌اند، و همچنین تغییراتی در بالانس هلیکوپترهای مختلف بازی صورت گرفته است.

DICE همچنین برنامه‌های خود را برای برگزاری یک رویداد ویژه در اواسط اکتبر به نام «The Liquidators» اعلام کرده است. این رویداد «اقلام تزئینی قابل کسب جدید را در کنار گیم‌پلی پیاده نظامی با فضاهای فشرده و نبردهای شدید از نزدیک ارائه خواهد کرد».

Battlefield 2042

فصل دوم Battlefield 2042 در اواخر ماه آگوست منتشر شد. این فصل با عنوان Master of Arms، نقشه جدیدی را معرفی کرد که برای گیم‌پلی متمرکز بر پیاده نظام طراحی شده بود. علاوه بر آن یک Specialist جدید و سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید نیز اضافه شدند.

در پاسخ به اسپشالیست‌های جنجالی و پرحاشیه بازی، DICE اخیرا اعلام کرد که قصد دارند یک سیستم کلاس محور برای Battlefield 2042 در آپدیت فصل سوم معرفی کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا