بازی

به‌روزرسانی جدید Assassin’s Creed Valhalla سه مقبره جدید اضافه می‌کند

به‌روزرسانی جدید Assassin’s Creed Valhalla سه مقبره جدید اضافه می‌کند

آپدیت بزرگ و مهم بعدی بازی Assassin’s Creed Valhalla، بسته الحاقی Tombs of the Fallen که تمرکز زیادی روی معما دارد را به پایان خواهد رساند. به‌روزرسانی ۱.۶.۱ که امروز سه‌شنبه، ۵ مهر عرضه می‌شود، سه مقبره جدید پراکنده در انگلستان را معرفی می‌کند که با تله‌ها و پازل‌های باستانی ساخته شده‌اند.

یوبیسافت در رابطه با آپدیت جدید گفت:

آب‌های عمیق، گدازه‌های مذاب و آموزه‌های Isu را برای حل معماهای باستانی و به دست آوردن گنجینه‌های گمشده، نظاره و کاوش کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

این آپدیت همچنین شامل یک ساختمان جدید به نام Rune Forge می‌شود که بازیکنان می‌توانند در ازای نقره، Perk‌های تجهیزات فعلی را به Rune تبدیل کنند. به علاوه اقلام تزئینی جدید از جمله یک مجموعه خالکوبی، به مناسبت پانزدهمین سالگرد این فرنچایز اضافه شده‌اند.

جشنواره Oskoreia از ۲۰ اکتبر تا ۱۰ نوامبر باز خواهد گشت و نویدبخش فعالیت‌های جدید، ماموریت‌ها و جوایز اختصاصی است. فهرستی از رفع اشکالات و بهبودهای موجود در به‌روزرسانی را می‌توانید در پچ نوت رسمی مطالعه کنید.

The Last Chapter، آخرین بسته الحاقی داستانی Assassin’s Creed Valhalla که در اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود، سرگذشت قهرمان اصلی Eivor را به پایان خواهد رساند.

شش بازی آینده سری اساسینز کرید در طول رویداد یوبیسافت فوروارد مورد بحث قرار گرفتند. نسخه بعدی این مجموعه Assassin’s Creed Mirage خواهد بود که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، در بغداد قرن نهم و در اوج دوران طلایی این شهر می‌گذرد و به عنوان «ادای احترام ویژه به اولین بازی اساسینز کرید» توصیف می‌شود. با گیم‌پلی متمرکز بر پارکور، مخفی‌کاری و آدمکشی، میراژ نشان‌دهنده بازگشت دوباره به سبک اکشن-ماجراجویی Assassin’s Creed است که با Origins، Odyssey و Valhalla به سبک نقش‌آفرینی سوق پیدا کرد.

سری‌های پرچم‌دار بعدی پس از میراژ، با نام‌های رمزی Red و Hexe، به عنوان بخشی از پلتفرم جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد. بازی Red که توسط استودیو کبک یوبیسافت ساخته می‌شود، در ژاپن فئودالی می‌گذرد.

پس از آن، نوبت به بازی Hexe از استودیو مونترال می‌رسد که طبق گزارش‌ها حول محور محاکمه جادوگران در اواخر امپراتوری روم مقدس می‌چرخد. یوبیسافت همچنین در حال کار روی یک بازی مستقل چندنفره و دو نسخه موبایل از این سری است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا