بازی

نتفلیکس از تاسیس استودیو بازی‌سازی خود در فنلاند خبر داد

نتفلیکس از تاسیس استودیو بازی‌سازی خود در فنلاند خبر داد

نتفلیکس از تاسیس یک استودیوی بازی‌سازی داخلی جدید خبر داد. روز گذشته غول عرصه استریم اعلام کرد استودیویی را در شهر هلسینکی کشور فنلاند تاسیس کرده که توسط مدیر کل سابق Zynga، مارکو لاستیکا هدایت می‌شود.

نزدیک به یک سال است که مشترکین Netflix در مناطق متعددی از طریق نسخه‌های سیستم عامل اندروید و iOS برنامه نتفلیکس، به مجموعه‌ای از عناوین تلفن همراه دسترسی داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

با این حال، تا به امروز این عناوین توسط شرکت‌های خارجی یا استودیوهایی که خریداری شده بودند، مانند استودیو Night School خالق بازی Oxenfree، ایجاد می‌شدند.

امیر رحیمی، مدیر بازی‌های نتفلیکس در رابطه با تاسیس استودیوی جدید گفت:

این [اقدام] گام دیگری در چشم‌انداز ما برای ساخت یک استودیوی بازی‌سازی در سطح جهانی است که انواع بازی‌های اوریجینال لذت‌بخش و عمیقاً جذاب – بدون تبلیغات و بدون خرید درون برنامه‌ای – را برای صدها میلیون عضو ما در سراسر جهان به ارمغان آورد.

هنوز در روزهای ابتدایی به سر می‌بریم و کارهای بسیار بیشتری برای ارائه یک بازی عالی در نتفلیکس باید انجام دهیم. ساخت یک بازی ممکن است سال‌ها طول بکشد، بنابراین افتخار می‌کنم که می‌بینم چگونه به‌طور پیوسته شالوده‌ی استودیوهای بازی‌سازی خود را در سال اول خود بنا می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظرم آنچه را که در سال‌های آینده تولید می‌کنیم، با شما به اشتراک بگذاریم.

نتفلیکس اخیرا قراردادی با یوبیسافت برای ساخت سه اثر انحصاری جدید، از جمله یک بازی و سریال لایو اکشن Assassin’s Creed امضا کرده و تایید کرد که چندین عنوان مطرح دیگر در راه است. دو بازی دیگر شامل Mighty Quest و قسمت دوم Valiant Hearts است که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

نتفلیکس

قرارداد نتفلیکس و یوبیسافت چند سریال مختلف را شامل می‌شود که نخستین آن‌ها اثری بزرگ، حماسی و لایو اکشن از اساسینز کرید خواهد بود که البته شورانر آن هنوز مشخص نشده است. پس از آن، طرفداران همچنین می‌توانند منتظر چند سریال انیمیشنی و انیمه باشند.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا