بازی

ده‌ها بازی موبایلی را روی پی‌سی خود تجربه کنید

ده‌ها بازی موبایلی را روی پی‌سی خود تجربه کنید

پی‌سی گیمینگ در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بیشتر کمپانی‌ها از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند، اکنون گوگل قصد دارد ده‌ها بازی موبایلی را نیز در دسترس این دسته از بازیکنان قرار دهد. 

گوگل از امروز ورژن بتای Google Play Games را در استرالیا، هنگ کنگ، کره جنوبی، تایوان و تایلند منتشر کرده است. از این رو ساکنین این کشورها می‌توانند بازی‌های اندرویدی را روی پی‌سی خود تجربه کنند. شما می‌توانید اپلیکیشن گوگل پلی گیمز را از سایت خود گوگل پلی دانلود کنید و ورژن بتای آن ۴۰ بازی را در دسترس شما قرار خواهد داد.

البته در حال حاضر نباید انتظار بازی‌های بزرگ اندرویدی را داشته باشید و Idle Heroes و Cookie Run بهترین گزینه‌ برای شما هستند. از طرف دیگر این عناوین چندان برای تجربه روی پی‌سی با ماوس و کیبورد بهینه نشده‌اند ولی اکنون باتری گوشی شما کمی فرصت استراحت پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپاندروید، ویندوز، پیوندتان مبارک!
تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپ

بازی موبایلی روی برنامه گوگل پلی گیمز

شما برای استفاده از این برنامه باید گزینه «مجازی سازی سخت افزار» (hardware virtualisation) را در بایوس سیستم خود فعال کنید. با این کار پی‌سی شما می‌تواند شبیه‌ساز بازی‌های گوگل را اجرا کند تا قادر به تجربه این بازی های موبایلی باشید. در این میان سوال خیلی از طرفداران حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرا گوگل پلی گیمز است؟

شما برای اجرا این اپ باید ویندوز ۱۰ یا ۱۱ و ۸ گیگ رم داشته باشید. از طرف دیگر حداقل به کارت گرافیک Intel UHD Graphics 630 و یک پردازنده ۴ هسته‌ای هم نیاز است. گوگل پلی گیمز همچنین ۱۰ گیگ فضای خالی روی حافظه SSD شما می‌خواهد و از این رو بیشتر سیستم‌ها مشکلی برای اجرا آن ندارند. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | مهر ۱۴۰۱آموزش خرید و اسمبل سیستم مناسب گیم با بودجه بالا
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | مهر ۱۴۰۱


معرفی ویدئویی کیس گیمینگ MEG Aegis Ti53

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا