بازی

کمپانی Embracer قصد دارد از آی‌پی‌های سابق اسکوئر انیکس به خوبی استفاده کند

کمپانی Embracer قصد دارد از آی‌پی‌های سابق اسکوئر انیکس به خوبی استفاده کند

کمپانی Embracer Group به تازگی اعلام کرد که در نظر دارد دنباله‌ها، بازسازی‌ها، ریمسترها، اسپین‌آف‌ها و موارد دیگری را برای آی‌پی‌های استودیوهای کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال که قرار است خریداری کند، منتشر کند.

این شرکت سوئدی ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد بخش بزرگی از استودیوهای غربی شرکت اسکوئر انیکس را به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کند. در این معامله Embracer مالک استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال به همراه کاتالوگ آی‌پی‌هایی از جمله سری توم ریدر و دِیوس اکس خواهد شد.

لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer، در گزارش درآمد سه ماهه چهارم شرکت در روز پنجشنبه در مورد برنامه‌های بالقوه شرکت برای فرنچایزهای نمادین اظهار نظر کرد. او گفت:

ما اخیرا خرید استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال که شامل بازی‌های Tomb Raider، Deus Ex، Thief، Legacy of Kain و آی‌پی‌های دیگر می‌شود را اعلام کردیم.

این اعلامیه با واکنش مثبت و قابل توجهی روبرو شد. نه تنها در ساخت دنباله‌ها، بلکه در ساخت بازسازی‌ها، ریمسترها، اسپین‌آف‌ها و همچنین پروژه‌های بین‌رسانه‌ای، پتانسیل بسیار بالایی می‌بینیم.

وینگفورز ادامه داد Embracer انتظار دارد این خرید که شامل حدود ۱۱۰۰ کارمند در سه استودیو در هشت مکان از سراسر جهان است، بین ماه‌های جولای (تیر) تا سپتامبر (شهریور) نهایی شود. طبق گفته این شرکت، فرنچایزهای Tomb Raider حدود ۸۸ میلیون نسخه و Deus Ex حدود ۱۲ میلیون نسخه تاکنون در دنیا فروخته‌اند.

زمانی که این قرارداد اعلام شد، فیل راجرز، مدیرعامل اسکوئر انیکس آمریکا و اروپا، Embracer را برای جاه‌طلبی‌‌های شرکت مناسب دانست و گفت:

آن‌ها بازی‌های با کیفیت بالا، همراه با افراد عالی، به‌طور پایدار می‌سازند و فرنچایزهای موجود ما را به بهترین نسخه‌های خود ارتقا خواهند داد.

توم ریدر

Crystal Dynamics در ماه آپریل اعلام کرد که بازی بعدی سری توم ریدر با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. دالاس دیکنسون، مدیر کل فرنچایز Tomb Raider در کریستال داینامیکس ادعا کرد این موتور به تجربه داستان‌ و گیم‌پلی در سطح جدیدی کمک می‌کند.

هدف ما این است که همچنان وفادارانه عمل کنیم و تجربه‌ای اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیت بالا را ارائه دهیم که طرفداران از کریستال داینامیکس و از سری توم ریدر انتظار دارند.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا