بازی

اولین تریلر رسمی سریال The Last of Us منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر رسمی سریال The Last of Us منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر سریال The Last of Us به تازگی رسما منتشر شد و با آن می‌توان نگاه خوبی به نحوه بازسازی وقایع بازی لست آو آس در قالب یک سریال داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی

همانند بازی، سریال لست آو آس نیز داستان «جول» و «الی» را دنبال می‌کند که در یک آمریکای پسا آخرالزمانی ناشی از یک ویروس کشنده، برای بقا تلاش می‌کنند. همچنین باز هم همانند بازی، بخش مهمی از داستان درباره مقاومت الی نسبت به این ویروس است که می‌تواند کلید درمان مردم و نجات بشریت باشد.

پدرو پاسکال و بلا رمزی به ترتیب در نقش‌های جول و الی، دو بازیگر اصلی سریال خواهند بود. در کنار آن‌ها شاهد نام‌هایی همچون گابریل لونا در نقش «تامی»، مرل دندریج در نقش «مارلین»، آنا تورو در نقش «تس»، نیک آفرمن در نقش «بیل» و استورم رید در نقش «رایلی» هستیم. همچنین تروی بیکر و اشلی جانسون، صداپیشگان جول و الی در بازی‌ها، در نقش‌های نامعلومی در سریال حضور خواهند داشت.

کریگ مزین، خالق سریال Chernobyl، و نیل دراکمن، کارگردان بازی‌های The Last of Us، به عنوان سازنده و تهیه‌کننده اجرایی روی این سریال کار می‌کنند. خود سریال نیز در سال ۲۰۲۳ در ده قسمت توسط HBO پخش خواهد شد. اخیرا نیز ریمیک بازی اول یا همان The Last of Us Part 1 برای پلی استیشن 5 منتشر شد و در آینده‌ای نزدیک به بازار پی‌سی نیز راه پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا