بازی

تریلر جدیدی از بازی The Callisto Protocol در راه است

تریلر جدیدی از بازی The Callisto Protocol در راه است

پروتکل کالیستو (The Callisto Protocol) یکی از مورد انتظارترین بازی های ترسناک سال ۲۰۲۲ است که احتمالا به زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

تیزر جدیدی از The Callisto Protocol منتشر شده بود که آخر آن یک شماره تلفن قرار داشت. یکی از کاربران توییتر با نام Shinobi602 به این شماره پیام داده و یک کلیپ ۲۰ ثانیه دریافت کرده است. این کلیپ شامل یک سری تصاویر است و در میان آن‌ها کلماتی مثل آرکاس (Arcas)، رازها، دروغ‌ها و پاسخ‌ها دیده می‌‌شود.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج

این کلیپ با نشان دادن تاریخ ۲۹ سپامبر (۷ مهر) و «عبارت چیزی در راه است» (Something is coming) به اتمام می‌رسد. از این رو سه روز دیگر احتمالا تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Callisto Protocol منتشر خواهد شد. استودیو Striking Distance همچنین می‌تواند ما را به پشت صحنه برده و با روند ساخت این بازی ترسناک آشنا کند.

بازی The Callisto Protocol

این بازی در سال ۲۳۲۰ در زندانی به اسم Black Iron روی ماهِ سیاره مشتری، کالیستو، جریان دارد. نکته جالب این است که انیماتورهای Striking Distance، برای طراحی سکانس‌های مرگ، به تصادف‌های وحشتناک رانندگی نگاهی می‌کردند. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی The Callisto Protocol بدانید» را مطالعه کنید.

پروتکل کلیستو در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Last Night in Soho – جنون در میان نورهای نئونیPerfect Blue در لندن
نقد فیلم Last Night in Soho – جنون در میان نورهای نئونی


معرفی ویدئویی کیس گیمینگ MEG Aegis Ti53

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا