بازی

تیک تاک در حال آزمایش بازی‌ها در بخش خدمات خود است

تیک تاک در حال آزمایش بازی‌ها در بخش خدمات خود است

به دنبال ترند ایجاد شده حول پلتفرم‌های استریم مانند نتفلیکس که بازی‌ها را به خدمات خود اضافه می‌‌کنند، تیک تاک (TikTok) نیز هم‌اکنون در حال برنامه ریزی برای ورود به دنیای بازی است.

بر اساس گزارش جدید رویترز، تیک تاک در حال حاضر به دنبال آزمایش افزودن مینی‌گیم به اپلیکیشن خود است که به واسطه یک دوره آزمایشی در کشور ویتنام آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت

منابع ناشناس به رویترز گفتند که این پلتفرم برنامه‌هایی برای گسترش آزمایش خود به سایر مناطق جنوب شرقی آسیا در سه ماهه سوم دارد. علاوه بر این، آن‌ها ادعا کردند که برنامه‌های TikTok برای بازی‌ها در نهایت فراتر از مینی‌گیم‌ گسترش پیدا خواهد کرد و عصر جدیدی برای این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیو آغاز خواهد شد.

مشخص نیست بازی‌هایی که در کشور ویتنام آزمایش می‌شوند، چه زمانی منتشر می‌شوند و یا اصلا برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه خواهند شد یا خیر. با این حال، تیک تاک در حال حاضر چند بازی مبتنی بر HTML5 برای کاربران ایالات متحده در دسترس دارد، از جمله بازی Disco Loco 3D محصول شرکت Zynga.

این اولین اقدام ByteDance (شرکت مادر TikTok) به سمت دنیای بازی نیست. این شرکت در حال حاضر مالک Pixmain و Nuverse، دو ناشر بازی‌های ویدیویی است. اپلیکیشن Douyin، نسخه‌ای از تیک‌ تاک که در چین موجود است، از سال ۲۰۱۹ چندین بازی را به کاربران خود ارائه می‌داد.

TikTok

به گفته رویترز، TikTok احتمالا از کتابخانه عناوین ByteDance برای بازی‌های درون برنامه‌ای خود استفاده خواهد کرد. البته تیک تاک تنها در این زمینه متوقف نمی‌شود. این برنامه اخیرا شاهد اضافه شدن دکمه نامرئی دیس‌لایک بود و همچنین در حال آزمایش حق عضویت برای محتوای اینفلوئنسرها است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا