بازی

بازی جدید Silent Hill در آینده نزدیک منتشر می‌شود

بازی جدید Silent Hill در آینده نزدیک منتشر می‌شود

اخبار و شایعات زیادی درباره نسخه جدیدی از سایلنت هیل (Silent Hill) وجود دارد و اکنون یک بازی از این مجموعه در کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرده است. 

این عنوان با نام Silent Hill: The Short Message در کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرده است. از UNIANA به عنوان ناشر این بازی نام برده شده، شرکتی که بازی‌های کونامی را در این کشور عرضه می‌کند. بنابر شایعات چند پروژه مختلف از این مجموعه در دست ساخت قرار دارد و مشخص نیست که این رده بندی سنی متعلق به کدام یک است. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

یکی از این پروژه‌ها، ریمیک Silent Hill 2 است که توسط استودیو Bloober Team در دست ساخت قرار دارد. چند هفته پیش نیز تصاویری از دمو داخلی استودیو برای این بازسازی لو رفته بودند. پروژه دیگر یک بازی اپیزودیک از Silent Hill است که شامل داستان‌های ترسناک کوتاه‌تر خواهد بود. 

بازی Silent Hill

احتمالا پروژه سوم یک بازی انحصاری برای پلی استیشن ۵ است که می‌تواند بازی پرحاشیه Abandoned باشد. نکته جالب این است که این بازی توانایی ارسال پیامک یا SMS واقعی به بازیکنان را دارد، ویژگی خاصی که بخشی از پروژه کوجیما بود. چند ماه پیش نیز یک لیکر معتبر تصاویری از این بازی لو داده بود که جزئیات زیادی داشتند.

دریافت رده بندی سنی یک بازی به معنی آن است که در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. از این رو احتمالا بازی جدید Silent Hill در ماه‌های آینده روانه بازار خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا