بازی

روش های دریافت پرواز مجانی از خطوط هوایی خارجی!

روش های دریافت پرواز مجانی از خطوط هوایی خارجی!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر برای رزرو هتل خارجی آنلاین انتخابی داشته‌اید و به پرواز و خرید بلیط فکر می‌کنید، در این‌مقاله به شما راهکارهای جالبی را ارائه می‌کنیم. اگر دوست دارید از خطوط هوایی خارجی، پرواز رایگان دریافت کنید، حتما این‌مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

برای به‌دست‌آوردن پرواز‌های رایگان باید دو گام اصلی را دنبال کنید. قدم اول این است که به برنامه وفاداری ایر‌لاین ملحق شده و کارتی را برای دریافت جایزه‌های سفر‌ها باز کنید. شاید شما هم در مهمان‌ها یا محل کار خود از افرادی شنیده باشید که با تخفیف‌های باور‌نکردنی یا پرواز رایگان پرواز‌هایی را با خطوط هواپیمایی خارجی داشته‌اند.

گاهی اوقات مسافت‌های این‌پرواز‌ها نیز کوتاه نیست و شاید طولانی هم باشند. بااین‌حال شاید برای‌تان جالب باشد که این‌موضوع واقعیت دارد و شما نیز امکان استفاده از آن‌ها را دارید. در این‌مطلب می‌خواهیم همه چیز را درباره این‌موضوع به شما بگوییم.

دانستنی‌های لازم برای دریافت پرواز مجانی

موضوع را با این‌جمله آغاز می‌کنیم که “پرواز‌های مجانی” همیشه کاملا مجانی نیستند. شاید شما مجبور به پرداخت مبالغ کمی مانند پنج یا شش دلار برای هر پرواز باشید. این‌مبلغ برای تامین هزینه‌های امنیتی پرواز از شما دریافت می‌شود.

حتی برای برخی پرواز‌های بین‌المللی مشخص ممکن است هزینه‌های اضافی دیگری نیز تا 200 یا 700 دلار برای هر مسیر از شما دریافت شود. حال با دانستن این‌موضوع که پرواز‌های مجانی اغلب و بخش عمده‌ای از آن‌ها رایگان هستند، از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه تعدادی از بهترین راه‌ها را برای دریافت پرواز مجانی مطالعه کنید.

راه اول: در ایر‌لاینی که می‌خواهید مایل یا امتیاز کسب کنید

در یکی از برنامه‌های وفاداری ایر‌لاین ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام شما رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارید. هر‌بار که شما از ایرلاین مورد‌نظر اقدام به خرید بلیط و انجام سفر می‌کنید مایل‌ها یا امتیاز‌هایی را دریافت می‌کنید.

این‌امتیاز‌ها را جمع کنید تا بتوانید با استفاده از آن‌ها اقدام به تهیه بلیط رایگان کنید. معمولا مایل‌هایی که به دست می‌آورید در هر ایرلاین متفاوت است. معمولا چیزی که مشخص است این است که مایل‌های شما به قیمت بلیط‌ها بستگی دارند. به‌عنوان‌مثال کاربران برنامه MileagePlus ایرلاین‌های آمریکا به‌ازای هر دلار هزینه بلیط پنج مایل MileagePlus دریافت می‌کنند.

کاربران ویژه مبلغی اضافه‌تر را نیز دریافت می‌کنند. این در حالی است که مشتریان ایرلاین‌های هاوایی به‌ازای مسافت پرواز، مایل‌هایی را دریافت می‌کنند. البته برخی افراد با پرواز با شرکای ایرلاین‌های شرکت ترجیحی خود نیز مایل‌‎هایی را دریافت می‌کنند.

این‌که با چه تعداد مایل می‌توانید پروازی رایگان داشته باشید به این بستگی دارد که با چه ایرلاینی سفر می‌کنید، چه زمانی سفر می‌کنید و به کجا می‌روید. برای بررسی این‌موضوع کافی است، سری به سایت ایرلاین‌ها بزنید تا تغییرات قیمت‌ها و مایل‌های مورد‌نیاز را مشاهده کنید.

با انجام خرید‌های روزانه از کارت اعتباری یک ایرلاین مایل به دست آورید

ایرلاین‌ها کارت‌های اعتباری خاصی را ارائه می‌کنند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید‌های روزانه یا رزرو هتل کنید. خرید از این‌کارت‌های اعتباری باعث می‌شود شما بتوانید مایل‌های بیشتری را کسب کنید. جالب است بدانید در برخی کارت‌های اعتباری برای اولین استفاده مایل‌های جایزه وجود دارد. همین مایل‌ها برای سفر یا سفر‌هایی کافی هستند.

بهتر است برای تهیه کارت‌های اعتباری کارت‌هایی که در برخی سایت‌های و وبلاگ‌ها گذاشته می‌شود را با کارت‌های ارائه‌شده در سایت خود ایر‌لاین‌ها مقایسه کنید. هرکدام که برای شما منافع بیشتری داشته باشد، مناسب‌تر خواهد بود. دقت داشته باشید که نکته اصلی این‌ترفند این است که کارت اعتباری‌ای را انتخاب کنید و برای آن ثبت‌نام کنید که مایل‌های بیشتری را به شما می‌دهد. شما با خرید یا رزرو هتل خارجی آنلاین هم می‌توانید مایل‌های بیشتری را کسب کنید.

اگر بخواهیم در مثالی واضح این‌موضوع را توضیح دهیم باید بگوییم که مثلا American Airlines AAdvantage MileUp℠ Card برای هر دلار خرید از سوپر‌مارکت‌های ایالات متحده، 2X مایل به حساب شما اضافه می‌کند.

دریافت جایزه اولیه کارت‌های اعتباری ایر‌لاین‌ها

سریع‌ترین و احتمالا بهترین راه برای کسب مایل‌ها این است که از کارت‌هایی استفاده کنید که مایل‌های اولیه یا خوشامدگویی بیشتری به شما می‌دهند. این‌پیشنهاد برای شما چند ده‌هزار مایل اولیه را هدیه می‌دهد. برای کسب این‌هدیه کافی است کارتی را ثبت‌نام کرده و از طریق آن اقدام به خرید اولیه در بازه زمانی مشخصی که معمولا زمان کوتاهی است داشته باشید.

اگر هنوز کارت اعتباری ایرلاینی را برای خود ثبت‌نام نکرده‌اید، همین امروز اقدام به ثبت‌نام و تهیه کنید. شما با استفاده از این‌کارت‌ها می‌توانید به رزرو هتل خارجی آنلاین اقدام کنید. برای رزرو هتل هم می‌توانید از مایل‌ها استفاده کرده یا با رزرو با هزینه مایل‌های بیشتری را برای بلیط خود دریافت کنید.

به‌عنوان‌مثال کارت اعتباری Alaska Airlines Visa Signature به مشتریان خود هدیه اولیه‌ای معادل 40000 مایل می‌دهد. برای تامین این‌امتیاز کافی است در 90 روز اول بازکردن حساب، دو‌هزار دلار خرید داشته باشید. البته با چهل‌هزار مایل شما امکان سفر‌های بسیار خوبی را خواهید داشت. اگر دوست دارید بدانید با این‌تعداد مایل هدیه اولیه چه پرواز‌های رایگانی را می‌توانید داشته باشید، کافی است به سایت ایرلاین‌ها بروید و بررسی ساده‌ای روی آن داشته باشید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا