بازی

بازی MultiVersus به زودی میزبان شخصیت بلک آدم خواهد بود

بازی MultiVersus به زودی میزبان شخصیت بلک آدم خواهد بود

فیلم بلک آدم (Black Adam) وارد سینماها شده و اکنون بهترین فرصت برای اضافه کردن این شخصیت به بازی مولتی ورسس (MultiVersus) است. 

یک ایمیل تبلیغاتی از کمپانی برادران وارنر لو رفته که در آن ذکر شده شخصیت بلک آدم در تاریخ ۲۵ اکتبر (۲ روز دیگر) به بازی MultiVersus اضافه می‌شود. این خبر توسط یک لیکر معتبر منتشر شده و کاملا منطقی است که برادران وارنر بخواهد بین فیلم و بازی یک هماهنگی وجود داشته باشد. 

از آنجایی که هنوز از این شخصیت برای بازی مولتی ورسس رونمایی نشده، انتظار می‌رود که به زودی تریلری رسمی بلک آدم منتشر شود. چند روز پیش نیز تونی هوین (Tony Huynh)، کارگردان بازی MultiVersus، با انتشار پستی در توییتر به شخصیت Black Adam که یکی از دشمنان اصلی سوپرمن است، اشاره کرده بود. 

بازی MultiVersus

یکی از قدرت‌های بلک آدم نیز لو رفته و او می‌توانید تعدادی گوی الکتریکی را به عنوان تله در نقشه بازی قرار دهد. چندی پیش نیز دیالوگی از این شخصیت لو رفته بود و متاسفانه به نظر نمی‌رسد که استودیو Player First Games از دواین جانسون به عنوان صداپیشه استفاده کرده باشد.

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا