بازی

فیلم Heart of Stone با بازی گل گدوت معرفی شد [تماشا کنید]

فیلم Heart of Stone با بازی گل گدوت معرفی شد [تماشا کنید]

Heart of Stone نام فیلم جاسوسی و هیجانی جدید نتفلیکس با بازی گل گدوت (Gal Gadot) است که دیروز اولین تریلر از آن منتشر شد. 

گل گلدوت در نقش ریچل استون (Rachel Stone)، یک مامور سیا است که باید بین سازمان قدرتمند خود و از دست دادن با ارزش‌ترین و خطرناک‌ترین دارایی آن بایستد. جیمی درنان (Jamie Dornan) و آلیا بات (Alia Bhatt) نیز بازیگر دو نقش اصلی دیگر Heart of Stone هستند. 

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

تام هارپر (Tom Harper) با سابقه ساخت The Aeronauts و Wild Rose، این فیلم را کارگردانی می‌کند. فیلم‌نامه Heart of Stone هم توسط گرگ روکا (Greg Rucka)، از فیلم The Old guard، و آلیسون شرودر (Allison Schroeder)، از فیلم Hidden Figures، نوشته شده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

فیلم Heart of Stone

Heart of Stone قرار است اولین قسمت از یک فرانچایز بزرگ باشد و نتفلیکس می‌خواهد با آن به رقابت با مجموعه‌هایی مثل James Bond و Mission Impossible برود. دیگر اعضای تیم بازیگری این فیلم را سوفی اوکوندو، ماتیاس شوایگوفر، جینگ لوسی، پل ردی، جان کورتاجارنا، ماترو سیکونی و آنجلا اسپوزیتو تشکیل می‌دهند. 

تاریخ دقیق پخش Heart of Stone مشخص نیست ولی برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ ریزی شده است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا