بازی

یک پروژه بزرگ مربوط به بازی Halo Infinite در دست ساخت قرار دارد

یک پروژه بزرگ مربوط به بازی Halo Infinite در دست ساخت قرار دارد

استودیو Certain Affinity برای پشتیبانی از بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) با ۳۴۳ اینداستریز همکاری می‌کند و یک پروژه بزرگ در دست ساخت دارد. 

این استودیو از سال ۲۰۰۷ روی فرانچایزهای هیلو و Call of Duty کار می‌کند و چند ماه پیش به ساخت پروژه بزرگِ جدیدی مربوط به Halo Infinite اشاره کرده بود. اکنون این توسعه دهنده به سایت VentureBeat اعلام کرده که پشتیبانی از Halo Infinite بزرگ‌ترین پروژه حال حاضر آن‌ها است. مکس هابرمن (Max Hoberman)، مدیرعامل استودیو، بیان کرد:

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

بزرگ‌ترین کاری که در حال حاضر انجام می‌دهیم و عمومی محسوب می‌شود، بیش از دو سال است که روی Halo Infinite کار می‌کنیم ولی در مورد آنچه می‌توانیم بگوییم بسیار حساس هستند. ما در حال انجام کاری هستیم که معرفی نشده و خود ما توسعه دهنده اصلی آن هستیم، از ایده آن گرفته تا طراحی.

این یک مد بزرگ و جدید برای فرنچایز است، اما من نمی‌توانم بیشتر در مورد آن چیزی بگویم. در میان سه پروژه فعلی ما، این بزرگ‌ترین پروژه است. ما نزدیک به ۱۰۰ عضو داریم که روی آن کار می‌کنند.

بازی Halo Infinite

اوایل تابستان نیز شایعات به این اشاره داشتند که استودیو روی یک مد جدید برای هیلو اینفینیت کار می‌کند. این پروژه می‌تواند همان مد بتل رویال به نام Last Spartan Standing باشد که توسعه آن در سکوت خبری ادامه دارد. گزارشات دیگر هم به ساخت یک بازی کو-آپ شبیه Monster Hunter توسط Certain Affinity اشاره دارند.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا