رمز ارز

کارواشی که با NFTها مشتری جذب می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طول یک سال گذشته، شرکت‌های بزرگی مانند نایکی (Nike) و پپسی (Pepsi)، مشتریان علاقه‌مند به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را هدف قرار دادند و در این مسیر، صدها میلیون دلار به دست آوردند. اما در میان این نام‌های بزرگ که برای راه‌اندازی پروژه‌های موفق NFTمحور با یکدیگر رقابت می‌کنند، تلاش‌های شرکت‌های کوچک‌تر نیز نتایج چشمگیری داشته است.
برای مثال، یک شرکت کارواش زنجیره‌ای به نام Soapy Joe’s در سن دیگو، کالیفرنیا وجود دارد که طبق گزارش‌ها، پروژه مبتنی بر NFT خود را از ابتدای ماه جولای آغاز کرده است. طی این پروژه، اعضای این کارواش می‌توانند توکن‌های NFT مبتنی بر اتریوم را از هر یک از ۱۷ مکان آن جمع‎آوری کنند. این کار از طریق لینکی انجام می‌شود که پس از بازدید مشتریان از یکی از مکان‌ها، از طریق ایمیل برای آنها ارسال می‌گردد. هرچه یک مشتری NFTهای بیشتری جمع‌آوری کند، قفل پاداش‌های بیشتری برای او باز می‌شود، از جاکلیدی و کلاه گرفته تا بلیط‌های شهربازی و عضویت سالانه رایگان در این کارواش.
در همین راستا، معاون بازاریابی Soapy Joe’s می‌گوید:

ما در تاریخ ۱۱ ساله‌مان اعدادی را می‌بینیم که هرگز ندیده بودیم.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گفته او، در دو ماه و نیمی که از شروع این طرح می‌گذرد، مشتریان این کارواش بیش از ۱۰ هزار توکن NFT را در حدود ۲ هزار کیف پول ضرب کرده‌اند. همچنین، این شرکت از زمان شروع این طرح، شاهد افزایش ۱۰ درصدی عضویت بوده و تعداد مشتریان آن هم به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.
یکی از مدیران Soapy Joe’s گفته که برنامه‌های این شرکت برای ایجاد استراتژی کلکسیون دیجیتالی خود در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا