رمز ارز

بزرگ‌ترین سلبریتی‌های جهان چقدر برای خرید NFTها هزینه کرده‌اند؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ایده خرید و فروش هنر دیجیتال از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شور و هیجانی را در اینترنت به راه انداخته که حتی بزرگ‌ترین سلبریتی‌های جهان نیز نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم blockchaincenter، ارزش پنج خرید مجزای انجام‌شده توسط مشهورترین افراد جهان، در مجموع به ۹،۸۷۳،۵۰۰ دلار می‌رسد. طبق گزارش‌ها، این پنج خرید فقط از دو مجموعه NFT معروف، یعنی کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل (The Bored Ape Yacht Club) و کریپتوپانکس (CryptoPunks) هستند.
گران‌ترین NFT این لیست، یک کریپتوپانک بود که توسط گری واینرچاک (Gary Vaynerchuck)، کارآفرین معروف، خریداری شد که برای آن، ۳،۷۶۴،۵۰۰ دلار پرداخت کرد. اودل بکهام جونیور (Odell Beckham Jr)، بازیکن فوتبال، با پرداخت ۲٫۱۷ میلیون دلار برای یک کریپتوپانک در جایگاه دوم و پس از آن، اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، ستاره رپ آمریکایی نیز با خرید ۲٫۱ میلیون دلاری خود از این مجموعه در جایگاه سوم قرار دارد.
علاوه بر این‌، خرید یک توکن از مجموعه کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل توسط جاستین بیبر (Justin Bieber) به قیمت ۱٫۳ میلیون دلار، رتبه چهارم و خرید یک توکن از همین مجموعه به قیمت ۵۳۹ هزار دلار توسط نیمار (Neymar)، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.
در این میان، لازم به ذکر است که برخی از افراد مشهور مانند واینرچاک و بیبر هر کدام بیش از یک NFT خریده‌اند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا