رمز ارز

علت تردید سرمایه‌گذاران سنتی برای خرید رمزارزها چیست؟

زمان مطالعه: دقیقه

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در بلومبرگ، معتقد است که «ادعاهای دروغین» و «ترس از ناشناخته‌ها»، از جمله دلایلی هستند که مدیران بخش امور مالی سنتی (TradFi) را از سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باز می‌دارند. به گفته این تحلیلگر، آن دسته از مدیران سرمایه‌گذاری سنتی که به کسب آگاهی در مورد بازار رمزارزها تمایلی ندارند، یک فرصت بزرگ را از دست می‌دهند.
به گفته کوتس، یک ادعای دروغین وجود دارد که می‌گوید «شبکه‌های بلاکچینی فاقد هرگونه ارزش ذاتی هستند»، این در حالی است که این مدیران در حال حاضر در سهام شرکت‌های بزرگی مانند آمازون و فیس‌بوک سرمایه‌گذاری کرده‌اند، شرکت‌هایی که در چند سال اول فعالیت خود، هیچ‌گونه درآمدی نداشتند.
کوتس معتقد است که «اگرچه همه بلاکچین‌ها، از جمله اتریوم، ذاتاً مولد پول نیستند»، اما نمی‌توان ارزش ذاتی آنها را هم انکار کرد. به گفته این تحلیلگر، در صنعت ارزهای دیجیتال، ارزش یک دارایی از تعداد افرادی که از محصولات آن استفاده می‌کنند، به دست می‌آید.
کوتس در نهایت به کسانی که برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال مردد هستند، پیشنهاد کرده که فراتر از نوسانات بازار نگاه کنند و بر آنچه که ارزهای دیجیتال واقعاً به ارمغان می‌آورند، متمرکز شوند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا