رمز ارز

جایزه ۵ هزار دلاری برای ساخت تریلر بازی شیبا!

زمان مطالعه: دقیقه

همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB)، تاریخ راه‌اندازی رسمی و جهانی بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) را روز اول اکتبر اعلام کرده است.
در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم شیبا همچنین از انجمن این رمزارز دعوت کرده تا یک تریلر معرفی هیجان‌انگیز برای بازی شیبا اترنیتی بسازند. بر اساس اطلاعیه شیبا، سازنده بهترین تریلر ۵ هزار دلار در قالب توکن‌های شیبا جایزه خواهد گرفت و آن تریلر به عنوان تریلر رسمی بازی استفاده خواهد شد.
تیم شیبا امروز در توییتی اعلام کرد که تمام تریلرها باید دقیقاً ۳۰ ثانیه باشند و شرکت‌کنندگان مجاز به افزودن صدا، گرافیک، ویدئو، اسکرین شات و سایر مفاهیم خلاقانه به ویدیوی خود هستند. همچنین، شرکت‌کنندگان باید «TM» را در پایان تمام عبارات یا عکس‌های استفاده شده Shiba Eternity در تریلر اضافه کنند. از شرکت‌کنندگان درخواست شده که تریلرها را در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲ یا قبل از آن، به گروه رسمی شیبا اترنیتی در دیسکورد (Discord) ارسال کنند.
طبق گزارش‌ها، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا و ویلیام ولک، مشاور تیم شیبا اترنیتی، از جمله داوران این مسابقه هستند. به برنده مسابقه ۵ هزار دلار جایزه در قالب توکن SHIB پرداخت خواهد شد و او باید حق نمایش آن ویدیو در فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل و رسانه‌های اجتماعی را به تیم شیبا بدهد.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا