بازی

مدت زمان به پایان رساندن بازی A Plague Tale: Requiem مشخص شد

مدت زمان به پایان رساندن بازی A Plague Tale: Requiem مشخص شد

A Plague Tale: Requiem یک تجربه کاملاً اساسی و پر محتوا خواهد بود. همانند نسخه پیشین، مطمئنا یک تجربه خطی و متمرکز خواهد بود (اگرچه در چندین زمینه گسترش یافته، از جمله محیط‌های آن که بزرگ‌تر شده‌اند)، اما در مورد مدت زمان مورد نیاز برای اتمام آن، با یک بازی بسیار طولانی طرف خواهیم بود.

کوین پینسون، طراح ارشد مراحل بازی، در مصاحبه‌ای با مجله PLAY که در شماره ۱۹ آن درج شده، تایید کرد که Requiem تقریبا ۱۵ تا ۱۸ ساعت به طول خواهد انجامید. نسخه قبلی آن، A Plague Tale: Innocence در حدود ۹ تا ۱۰ ساعت به پایان می‌رسید، بنابراین در این حوزه یک جهش بزرگ ایجاد شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

پینسون همچنین توضیح داد که استودیو سازنده Asobo بیشتر از آنکه دنبال طولانی‌تر کردن مدت زمان بازی باشد، بر سرعت بازی تمرکز کرده تا مطمئن شود که محتوای پُرکننده (Filler) نداشته باشد و بی‌خود و بی‌جهت طولانی نشده باشد.

این موضوع در رابطه با سرعت [بازی] است، هیچ پُرکننده‌ای وجود ندارد، هیچ الزامی وجود ندارد که آن را طولانی‌تر کنیم. Focus Entertainment ما را تشویق کرد تا برای داستانی که می‌خواهیم تعریف کنیم، هر مدت زمانی که دوست داریم برای بازی تنظیم کنیم. بنابراین هدف ما یک ساعت مشخصی نیست. در زمان طراحی ابتدایی به چنین چیزی توجه نمی‌کنیم. ما یک تیم کوچک متشکل از ۷۰ نفر هستیم، بنابراین باید در انتخاب‌هایمان کاملا حساب‌شده عمل کنیم.

A Plague Tale: Requiem

بازی دنباله A Plague ‌Tale: Innocence محسوب می‌شود و در آن شاهد ادامه ماجراجویی‌های آمیسیا و هوگو هستیم که تلاش می‌کنند زندگی جدیدی را شروع کنند. در واقع از نظر زمانی حوادث بازی ۶ ماه پس از رخدادهای نسخه قبل است. پیش‌تر در مطلب «هر آنچه که باید از بازی A Plague Tale: Requiem بدانید» بیشتر درباره این بازی توضیح داده بودیم.

A Plague Tale: Requiem اواخر مرداد ماه گلد شد و پروسه ساخت آن رسما به پایان رسید. این عنوان در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در همین رابطه اخیرا گفته شده بود که بازی برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا