بازی

اکران مجدد فیلم Avatar فروش خوبی در باکس آفیس جهانی داشته است

اکران مجدد فیلم Avatar فروش خوبی در باکس آفیس جهانی داشته است

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم جدید آواتار با عنوان Avatar: The Way of Water به کارگردانی جیمز کامرون، فیلم اول آواتار که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود بار دیگر برای مخاطبان اکران شده است. این فیلم تاکنون در کشورهایی مانند فرانسه، کره، عربستان سعودی، بلژیک و فیلیپین یک بار به نمایش درآمده و نزدیک به ۸۷۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخته است. گفته می‌شود این فیلم قرار است از امروز در سینماهای ایالات متحده نیز دوباره اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

اکران مجدد این فیلم در فرانسه بسیار موفقیت‌آمیز بوده و توانسته در رتبه اول باکس آفیس قرار بگیرد و به این ترتیب ۵۱۳ میلیون دلار به دست آورد که در مقایسه با اکران مجدد سه‌بعدی تایتانیک در سال ۲۰۱۲، ۸ درصد افزایش داشته. این فیلم در کره، ۲۷۷ میلیون دلار فروخت و در جایگاه سوم پس از دو فیلم داخلی قرار گرفت. این فیلم همچنین در بلژیک و فیلیپین نیز در صدر قرار گرفته و در عربستان سعودی، در جایگاه دوم ایستاد، اما اعداد و ارقام خاصی برای آن اعلام نشده است.

درحالی که فیلم Avatar در کشورهای متعددی در حال پخش است، این فیلم امروز به طور رسمی در مکزیک، برزیل، ایتالیا و آلمان نیز اکران می‌شود. هنوز زود است که درباره عملکرد این فیلم در سینماها بگوییم، اما آمارهای اولیه خبر از موفقیت اکران مجدد آواتار می‌دهد و نمایش آن در آمریکا و سایر بازارهای بین‌المللی گسترش بیشتری خواهد یافت.

فیلم آواتار

اما در فیلم آواتار 2 سم ورثینگتون همچنان در نقش جیک سالی، یک تفنگدار دریایی سابق بازی خواهد کرد. در حالی که سالی کار خود را به عنوان جاسوس در میان Na’viها آغاز می‌کند، عاشق یکی از آن‌ها به نام نیتیری (زوئه سالدانیا) می‌شود و در نهایت با ارتش زمینی خودش که حاضر است سیاره را با بی‌رحمی کامل برای جستجوی فلز کمیابی به نام unobtanium با خاک یکسان کند، مقابله می‌کند.

جیمز کامرون قصد ساخت ۴ دنباله برای این آواتار را دارد و بیش از یک دهه روی آن‌ها کار کرده تا همه دنباله‌ها را با فاصله زمانی کم بسازد. فیلم Avatar: The Way of Water برای اکران ۲۵ آذر ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده، قسمت سوم در ۳۰ آذر ۱۴۰۳، قسمت چهارم در ۲۷ آذر ۱۴۰۵ و قسمت پنجم در ۲ دی ۱۴۰۷اکران می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا