بازی

نسخه سفید رنگ کنسول ایکس باکس سری ایکس در تبلیغ لاجیتک دیده شد

نسخه سفید رنگ کنسول ایکس باکس سری ایکس در تبلیغ لاجیتک دیده شد

در تبلیغ جدید لاجیتک چیزی به نمایش گذاشته شده که به نظر می‌رسد نسخه سفید رنگ کنسول ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) مایکروسافت باشد. به غیر از نسخه‌های ویژه، این کنسول از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۰ تاکنون فقط در رنگ مشکی در دسترس بوده است.

اما نسخه سفید رنگ این کنسول در آگهی جدید منتشر شده برای هدست بازی Logitech Astro A30 به نمایش گذاشته شده که در یوتیوب قابل مشاهده است. اما خبر ناراحت‌کننده اینجاست که مایکروسافت قصد تولید و عرضه چنین نسخه‌ای را ندارد و صرفا یک اسکین خاص برای تبلیغ بوده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

VGC با مایکروسافت تماس گرفت تا بپرسد آیا برنامه‌ای برای عرضه نسخه سفید رنگ Xbox Series X وجود دارد یا کنسولی که در ویدیوی Logitech نمایش داده شده، صرفا یک کنسول سفارشی بوده و یکی از سخنگویان مایکروسافت پاسخ داد:

کنسول سفید Xbox Series X برای ویدیوی تبلیغاتی شریک ما، در دست تولید نیست. در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس در رنگ سفید نداریم.

شرکت لاجیتک در آخر هفته گذشته، به طور رسمی Logitech G Cloud را معرفی کرد، یک کنسول دستی مجهز به سیستم عامل اندروید که با استیم، Xbox Cloud Gaming و GeForce Now انویدیا سازگار است.

G Cloud که در روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی HD، عمر باتری بیش از ۱۲ ساعت، فناوری لمسی، ژیروسکوپ و کنترل های قابل تنظیم است.

از طرف دیگر مایکروسافت نسخه سفید رنگ کنترلر Xbox Elite Series 2 را روز چهارشنبه، همزمان با انتشار آپدیت ماه سپتامبر ایکس باکس، عرضه کرد. ویژگی‌های کلیدی این به‌روزرسانی عبارتند از بازسازی کامل لیست بازی‌ها، فضای ذخیره‌سازی جدید و گزینه‌های نصب پیش‌فرض در کنسول‌های ایکس‌ باکس.

ویژگی جدید حذف نویز چت پارتی که دو هفته پیش برای Xbox Series X/S منتشر شد، از پنج‌شنبه برای کنسول‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز نیز عرضه شد. مایکروسافت گفت که ویژگی جدید Party Now به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت پارتی‌هایی را در برنامه ایکس باکس اندروید و iOS ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا