رمز ارز

تغییر سرنوشت شیبا به دست یک بازی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها در جهان، اخیراً هیچ حرکت قیمتی امیدوارکننده‌ای نداشته است؛ زیرا در هفت روز گذشته رشد منفی ۴ درصدی را ثبت کرده است. با این حال، با پیشرفت‌های متعددی که در اکوسیستم آن رخ می‌دهد، این رمزارز می‌تواند به تغییر جدول به نفع خود کمک کند.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی کریپتو ، روز دانلود SHIB Eternity اخیراً در 1 اکتبر 2022 اعلام شده است. توسعه‌دهندگان شیبا سال گذشته به راه‌اندازی بازی SHIB Etherenity، در سال آینده اشاره کردند و به نظر می‌رسد که اکنون این کار انجام شدنی باشد. این خبر همچنین قسمت‌های مثبت دیگری را درباره شیبا بیان کرد که پتانسیل افزایش قیمت را ایجاد خواهد کرد.

جدای از اعلام تاریخ عرضه، به‌روزرسانی مهم دیگری نیز فاش شده و آن این است که 5 درصد از کل سود به دست آمده از این بازی جدید برای توکن‌سوزی استفاده می‌شود. این خبر باعث خوشحالی بیشتر سرمایه‌گذاران شد؛ زیرا خبر مثبتی برای آنها در بلندمدت است. شیبا که در حال حاضر روزانه میلیون‌ها توکن خود را می‌سوزاند، در 24 ساعت گذشته بیش از 16 میلیون توکن سوزانده است.

اعتماد جامعه به این رمزارز زمانی بیشتر شد که شیبا اخیراً در صدر فهرست رمزارزهایی قرار گرفت که 2000 نهنگ برتر اتریوم آن را در اختیار دارند. جالب توجه این است که مطالعه دیگری نشان داد که 30 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا به دلایل سرمایه‌گذاری با چشم‌انداز بلند مدت، این میم کوین را خریداری می‌کنند.

بنابراین، افزایش نرخ توکن‌سوزی و برنامه استفاده از سود 5 درصدی SHIB Eternity، سرمایه‌گذاران را به روزهای روشن‌تری در بلندمدت امیدوار می‌کند.

چه چیزی را می‌توان انتظار داشت؟

اگرچه شیبا اخیراً موفق به ثبت هیچ حرکت صعودی بزرگی نشده، ولی پس از انتشار این خبر، قیمت این میم کوین کمی رشد داشته است. در زمان نگارش این خبر، شیبا با یک رشد ۲٫۱۴ درصدی در محدوده قیمتی 0.00001۱۲۶ دلار معامله می‌شود.

نکته جالب این است که نسبت MVRV شیبا نیز نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. جایگاه اجتماعی این میم کوین نیز مسیر مشابهی را دنبال کرده و در چند روز گذشته کمی رشد داشته است.

اگرچه معیارها و عملکرد تکنیکال قیمت شیبا حرکت پر قدرتی به سمت بالا را به این زودی‌ها نشان نمی‌دهد، اما با توجه به همه تحولات مثبت در جامعه، می‌توان انتظار داشت که نتیجه فرایند توکن‌سوزی در نمودار شیبا در ماه‌های آینده منعکس شود.

در همین حال، داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI)  شیبا در یک موقعیت خنثی قرار گرفته، در حالی که آمار تصادفی آن نشان می‌دهد که بازار در حال فروش اشباع قرار گرفته است، که ممکن است به شیبا کمک کند زودتر از آنچه انتظار می‌رفت افزایش قیمت داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا