رمز ارز

ارزهای دیجیتال و بلاکچین تحت حمایت نخست وزیر جدید بریتانیا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نخست ‌وزیر جدید بریتانیا طرفدار فناوری ارز دیجیتال و بلاکچین است.
انتظار می‌رود لیز تراس (Liz Truss)، نماینده حزب محافظه‌کار بریتانیا، پس از استعفای برنامه‌ریزی شده نخست وزیر قبلی بوریس جانسون (oris Johnson) در 6 سپتامبر، مسئولیت را بر عهده بگیرد.
در سال 2018، لیز تراس به دنبال‌کنندگان توییتر خود گفته بود که قصد دارد به وارد کردن فناوری جدید ارزهای دیجیتال به دنیای نوآوری و رهایی از قوانین بیش از حد سخت‌گیرانه، کمک کند. تراس در یک مناظره در سال 2020 نیز، از برنامه‌های خود برای تقویت توسعه بلاکچین در بریتانیا حمایت کرده بود. وی پیش از این هم گفته بود که به دنبال بازنویسی قوانین تجارت الکترونیک بوده تا یک اکوسیستم پیشرو در جهان ایجاد کند. این کار می‌تواند شامل مقرراتی باشد که جریان آزاد داده را تسهیل کرده و از الزامات محلی‌ سازی ناموجه داده جلوگیری کرده و در عین حال، محافظت از کاربران در برابر آسیب‌های آنلاین را تضمین می‌کند.
وی گفته بود:

ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که فرصت‌های بزرگی را در زمینه‌هایی مانند بلاکچین، خودروهای بدون راننده و فناوری کوانتومی ایجاد می‌کنیم. ما می‌خواهیم به یک توافقنامه پیشرو در زمینه داده‌ و دنیای دیجیتال دست یابیم و جریان‌های داده را ثبت کنیم. همچنین، با مسائلی مانند بلاکچین و هوش مصنوعی طوری برخورد کنیم که اطمینان حاصل شود ما و ایالات متحده در جهان پیشرو هستیم و می‌توانیم این فرصت‌های اقتصادی را به اشتراک بگذاریم.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

تراس برای به دست آوردن نقش جدید خود، ریشی سوناک (Rishi Sunak)، یکی دیگر از سیاستمداران بریتانیایی دوستدار رمزارز را شکست داده است.

منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا