بازی

مدیرعامل تیک تو به خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت واکنش نشان داد

مدیرعامل تیک تو به خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت واکنش نشان داد

تیک تو (Take-Two) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود و اکنون استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت، به خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت واکنش نشان داده است. 

زلنیک در جدیدترین مصاحبه خود به سوالی درباره خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت پاسخ داد و اعلام کرد که این معامله به سود صنعت ویدئو گیم است. زلنیک به این اشاره کرد مایکروسافت برای استفاده از این خرید باید بازی‌های خوب منتشر کند و همه چیز به بازخوردهای بازیکنان بستگی دارد.

ما مطمئنا معتقدیم که این یک چیز خوب برای مایکروسافت و صنعت است. این تجارت بسیار پراکنده بوده و در آن فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد. مایکروسافت متحد ما است و اگر این معامله تجارت آن‌ها را قدرتمندتر کند، فکر می‌کنیم که برای ما هم خوب خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

واکنش مدیرعامل تیک تو به خرید اکتیویژن

زلنیک در پاسخ به اینکه آیا تیک تو در رابطه با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نگرانی دارد یا خیر، گفت:

این موارد نهایتا به انتخاب مصرف‌کنندگان بازمی‌گردد. ما اگر بازی‌های موفق و بزرگ بسازیم (که در واقع تجارت ما همین است)، مصرف‌کنندگان خودشان سمت ما می‌آیند و کسی نمی‌تواند چنین چیزی را از ما بگیرد یا تقلید کند.

باید اشاره کنیم که چند روز پیش شورای اداری دفاع اقتصادی (CADE) اعلام کرد که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را به رسمیت می‌شناسد. با این وجود رگولاتور رقابتی بریتانیا ۱ ماه مارچ ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند) مهلتی می‌خواهد تا یافته‌های تحقیقات خود در مورد قرارداد پیشنهادی مایکروسافت به اکتیویژن بلیزارد را منتشر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا