بازی

اولین آپدیت بزرگ Diablo Immortal برای طرفداران راضی‌کننده نیست

اولین آپدیت بزرگ Diablo Immortal برای طرفداران راضی‌کننده نیست

بلیزارد اولین آپدیت بزرگ و قابل توجه پس از عرضه جهانی بازی Diablo Immortal را هفته آینده منتشر می‌کند، اگرچه هنوز نظر مثبت طرفداران را جلب نکرده است.

آپدیت Forgotten Nightmares که ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) یک دانجن جدید به نام Silent Monastery اضافه می‌کند، به همراه Castle Cyrangar که می‌توانید با یک پارتی واربند (Warband) برای به دست آوردن سلاح‌های قدرتمند Ancestral در آن به گشت و گذار بپردازید. بتل پس جدید فصل پنجم نیز ۷ مهر از راه می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

با این حال، واکنش بازیکنان Diablo Immortal نسبت به آپدیت جدید خیلی خوش‌بینانه نبوده است. عمدتاً به این دلیل که بخش بزرگی از این به‌روزرسانی روی Warbands (گروه‌هایی از بازیکنان که برای انجام محتوا با یکدیگر متحد می‌شوند) تمرکز کرده است و به نظر می‌رسد تعدادی از طرفداران نمی‌خواهند با چنین چیزی سر و کار داشته باشند.

به طور مثال، ساب ردیت Diablo Immortal حاوی نمونه‌های زیادی از بازیکنانی است که نمی‌خواهند درگیر این ویژگی شوند. تغییرات Warband بدون شک یکی از ویژگی‌های بزرگ آپدیت جدید است که در پست وبلاگ بلیزارد نیز به آن پرداخته شده است.

Diablo Immortal

سایر بازیکنان Diablo Immortal نیز در حال بحث و گفتگو هستند که اولین پچ بزرگ پس از عرضه جهانی بازی، واقعا تا چه اندازه بزرگ است. برخی آن را با اندازه «متوسط» می‌نامند، در حالی که برخی دیگر استدلال می‌کنند اصلا شرایط نامیده شدن به عنوان یک به‌روزرسانی اصلی را دارد یا خیر.

Diablo Immortal هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد و ماه گذشته خبر رسید که تاکنون بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است. 

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا