بازی

اولین تریلر انیمیشن Super Mario ماه آینده منتشر می‌شود

اولین تریلر انیمیشن Super Mario ماه آینده منتشر می‌شود

اخبار جدید نشان می‌دهد که اولین تیزر تریلر انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) با بازی کریس پرت قرار است ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۱) در مراسم کامیک کان نیویورک به نمایش دربیاید. هنوز مشخص نیست که این تریلر به عنوان بخشی از پنل مراسم برای فیلم پخش می‌شود یا در طول رویداد دیگری منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

تاکنون جزییات زیادی از انیمیشن سوپر ماریو نشان داده نشده و تنها نام برخی از بازیگران اصلی مشخص شده که شامل کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی (پرنسس پیچ)، چارلی دی (لوئیجی) و جک بلک در نقش باوزر می‌شوند. همچنین گفته شده ست روگن قرار است نقش دانکی کونگ را ایفا کند.

برخی از منتقدان نسبت به انتخاب کریس پرت در نقش لوله‌کش مشهور نظرات منفی داشتند که تهیه‌کننده فیلم در جمع خبرنگاران از او دفاع کرده و گفته قرار نیست شاهد تکرار لهجه ایتالیایی او در این فیلم باشیم. کریس ملداندری موسس و رییس Illumination درباره همکاری خود با پرت گفت:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که کریس پرت صداپیشگی ماریو را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و او فوق‌العاده است. نمی‌توانم صبر کنم تا مخاطبان او را در نقش ماریو ببیند و صدایش را بشنوند.

انیمیشن سوپر ماریو

سپس از ملداندری پرسیده شد که چرا یک شخص ایتالیایی برای این نقش انتخاب نشده است، (چراکه صداپیشه اصلی ماریو خود چارلز مارتینت ایتالیایی بوده) که او پاسخ داد: «خب، به عنوان یک ایتالیایی آمریکایی، من نظرات را درک می‌کنم. اما چارلی دی، که در واقع نقش لوئیجی را بازی می‌کند، از یک میراث ایتالیایی می‌آید.

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا