رمز ارز

نقش پررنگ توکن‌های NFT در آینده ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آویچال گارگ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Electric Capital که خود را به عنوان یک ماکسیمالیست و طرفدار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) معرفی می‌کند، معتقد است که توکن‌های NFT نقشی اساسی در استفاده از رمزارزها برای کاربردهای مختلف در دنیا دارند. به گفته گارگ، برخلاف دیگر حوزه‌های رمزارزی، NFTها با جنبه‌های زندگی روزمره مانند هنر، موسیقی و بازی‌ها مرتبط هستند.
او می‌گوید:

من می‌توانم تصور کنم که NFTها در واقع نماینده میلیاردها نفر هستند؛ زیرا در نهایت این یک فرهنگ است و این چیزی است که همه می‌توانند در آن شرکت کرده و درک کنند.

به طور خاص، گارگ در مورد استفاده از توکن‌های NFT در صنعت بازی، که به نظر او با سرعت تصاعدی در حال رشد است، خوش‌بین است. در همین راستا، او می‌گوید:

در 18 تا 24 ماه آینده، به‌نظر من ما شاهد حمله بازی‌های مبتنی بر NFT خواهیم بود.

گارگ معتقد است تا زمانی که اقتصاد کلان تحت سلطه تورم بالا باشد، بازار نزولی می‌تواند ادامه داشته باشد، به این معنی که ممکن است یک یا دو سال دیگر طول بکشد تا چرخه صعودی بعدی را ببینیم. با این حال، هنگامی که او فراتر از اقتصاد کلان و در یک افق زمانی 10 ساله نگاه می‌کند، معتقد است که صنعت کریپتو به شدت صعودی است.
گارگ خاطرنشان می‌کند:

زمانی که از افق زمانی 2 تا 3 ساله صحبت می‌کنید، نرخ بهره و تورم در کوتاه‌مدت غالب است، اما نوآوری چیزی است که در بلندمدت غالب خواهد بود.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا