بازی

نیم میلیون دلار بودجه برای بازی Star Citizen جمع‌آوری شده است

نیم میلیون دلار بودجه برای بازی Star Citizen جمع‌آوری شده است

یک دهه از آغاز ساخت استار سیتیزن (Star Citizen) گذشته و با وجود اینکه بودجه جمع شده برای آن از نیم میلیون دلار عبور کرده، هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست. 

در آبان سال پیش به این اشاره کرده بودیم که بودجه ساخت استار سیتیزن از ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد. در ۱۰ ماه گذشته ۱ میلیون حامی جدید، ۱۰۰ میلیون دلار دیگر به استودیو کمک کرده‌اند. از این رو تاکنون ۴/۰۹۶/۸۱۸ حامی موفق به جمع‌آوری ۵۰۰/۱۲۱/۰۵۲ میلیون دلار بودجه برای Star Citizen شده‌اند. 

این میزان حمایت از عنوانی که برای یک دهه در فاز آلفا قرار داشته، کمی عجیب و غیرقابل درک است. این شرایط برای کلاود ایمپریوم گیمز حاشیه‌هایی نیز به همراه داشته است. کریس رابرتز (Chris Roberts) نیز به خاطر طولانی شدن روند توسعه بازی و مشخص نبودن تاریخ انتشار آن، خیلی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. 

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

استار سیتیزن

اوضاع بخش تک‌نفره و سینماتیکِ Squadron 42 با ستاره‌ها هالیوودی نیز خوب پیش نمی‌رود. دو سال پیش کریس رابرتز اعلام کرد که این بخش کار زیادی دارد تا حتی به مرحله بتا برسد، در حالی که باید هشت سال پیش منتشر می‌شد. کلاود ایمپریوم گیمز همچنین تغییراتی در نقشه راه بازی ایجاد کرده است تا به اشتباه وعده‌ توخالی به طرفداران ندهد. 

استار سیتیزن (Star Citizen) برای پی‌سی در دست ساخت قرار دارد ولی هیچ اطلاعاتی از عرضه آن برای کنسول‌ها در دسترس قرار ندارد. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا