بازی

تد لاسو را در بازی FIFA 23 خواهیم دید؟

تد لاسو را در بازی FIFA 23 خواهیم دید؟

به نظر می‌رسد که تد لاسو و AFC ریچموند، تیم فوتبال خیالی از سریال تلویزیونی Ted Lasso به بازی FIFA 23 خواهند آمد.

در توییتی از اکانت رسمی سریال که اکانت فیفا EA نیز بعدا به آن پاسخ داد، تصویری نشان داده شده که بازیگر، جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) در حال اسکن شدن برای حضور در بازی به عنوان یک سرمربی است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22جایی برای پیرمردها نیست!
معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22

در پاسخ به این توییت، اکانت فیفا EA Sports با ایموجی چشم پاسخ داده و به گمانه‌زنی‌ها دامن زده که مدیر خیالی می‌تواند به نوعی در بازی گنجانده شود.

این توییت با این خبر هفته گذشته مطابقت دارد که یکی از هواداران تیزبین متوجه شد AFC ریچموند به طور مختصر در لیست باشگاه‌هایی که در وب‌سایت FIFA 23 فهرست شده‌اند، قرار گرفته است.

تد لاسو

سریال Ted Lasso داستان تیم ریچموند را دنبال می‌کند، یک تیم فوتبال در حال دست و پا زدن که تد لاسو، مربی فوتبال آمریکایی را به عنوان سرمربی خود استخدام می‌کند. این داستان بر اساس شخصیتی به همین نام است که سودیکیس برای اولین بار در یک سری تبلیغات برای پوشش NBC Sports از لیگ برتر انگلیس به تصویر کشیده بود.

FIFA 23 ابتدا در تاریخ ۲۷ سپتامبر، سه روز قبل از انتشار کامل در ۳۰ سپتامبر، به طور رسمی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نسخه امسال بازی شامل یک سیستم شیمی به‌روز شده، یک مد جدید FUT Moments و نمایش گسترده‌تری از فوتبال زنان خواهد بود.

مارول و EA روی مجموعه‌ای از آیتم‌های ویژه قهرمان همکاری خواهند کرد که دارای گرافیک‌های سبک کمیک بوکی از بزرگ‌ترین قهرمانان فوتبال است. این آیتم‌ها همزمان با جام جهانی که پاییز امسال برگزار می‌شود، عرضه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به برنامه یازده – تصویر مضحک فوتبال فاسد ایرانجنجالی اما خسته‌کننده و بدون سناریو
نگاهی به برنامه یازده – تصویر مضحک فوتبال فاسد ایران


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا